رونمایی از پیشرفته ترین نوآوری های ال جی در نمایشگاه IFA 2022

به گزارش دوست داشتنی ها، ال جی در این رویداد که به صورت حضوری برگزار می­شود به ارائه منظره خود از فناوری، سبک زندگی و تجربه­های نوین خواهد پرداخت.

رونمایی از پیشرفته ترین نوآوری های ال جی در نمایشگاه IFA 2022

ال جی الکترونیکس (ال جی) از کاربران خود در سراسر دنیا دعوت می نماید تا برای تجربه جدیدترین نوآوری های این مجموعه از نزدیک و به صورت حضوری از نمایشگاه IFA 2022 در برلین، آلمان (2 تا 6 سپتامبر) بازدید نمایند.

غرفه ال جی در این نمایشگاه منظره این شرکت را در خصوص باز­تصویر تکنولوژی، باز­خلق سبک زندگی و بازتعریف تجربیات به نمایش می گذارد. این غرفه با موضوع موضوعی (Life ، Reimagined) مجموعه ای از محصولات را معرفی می نماید که زمینه های جدیدی را در پیشرفت فناوری و بعلاوه راه کار ها و خدمات منحصر به فردی که اخیراً برای ارائه تجربیات بی نظیر مشتریان طراحی شده اند را، ارائه می دهد.

ال جی راضی است که برای اولین بار بعد از سال 2019 دوباره برای نمایشگاه IFA به برلین بازمی گردد؛ نمایشگاه برتر لوازم الکترونیکی مصرفی اروپا که پس از دو سال وقفه دوباره در مرکز آلمان برگزار می گردد و آماده است تا دوباره بازدیدنمایندگان را از سراسر دنیا شگفت زده کند.

در طول نمایشگاه IFA 2022، بازدیدنمایندگان می توانند آخرین نوآوری های ال جی را مشاهده نمایند و متوجه شوند که این شرکت چگونه تجربه کاربران را بازتعریف می­کند. کسانی که نمی توانند به صورت حضوری در IFA شرکت نمایند، می توانند با آنالیز ویدیوی غرفه LG، که در کانال LG Global YouTube و کانال https://www.aparat.com/lg آپلود می گردد، غرفه LG را آنالیز نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1362

به "رونمایی از پیشرفته ترین نوآوری های ال جی در نمایشگاه IFA 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پیشرفته ترین نوآوری های ال جی در نمایشگاه IFA 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید