رشد عایدی تبلیغاتی اپل با قابلیت شفافیت ردیابی

به گزارش دوست داشتنی ها، خدمات تبلیغاتی داخلی اپل با برنامه شفافیت ردیابی، رشد فوق العاده ای داشته است.

رشد عایدی تبلیغاتی اپل با قابلیت شفافیت ردیابی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از فون آرنا، تقریبا شش ماه است که اپل ویژگی جدیدی برای حریم خصوصی را به آیفون ها اضافه نموده است که با قابلیت شفافیت ردیابی، به کاربر این امکان را می دهد که به برنامه ها اجازه نمایش تبلیغات مرتبط را بدهد. در حال حاضر، فایننشال تایمز گزارش می دهد که این تغییر در حریم خصوصی به رشد تجارت تبلیغاتی اپل یاری نموده است.

از زمان تغییر حریم خصوصی، تجارت تبلیغاتی اپل بیش از سه برابر رشد نموده است. در همین رابطه شرکت تحقیقاتی تلفن همراه Branch گزارش می دهد که در حال حاضر 58 درصد از بارگیری برنامه های داخلی آیفون پس از کلیک روی آگهی اجرا شده است، در صورتی که یک سال پیش این عدد فقط 17 درصد بود.

در حال حاضر بازار تبلیغات برنامه های تلفن همراه به سرعت در حال رشد است. شرکت تحلیل گر AppsFlyer برآورد نموده است که هزینه برنامه های تلفن همراه، برای گوشی های آیفون و اندروید در سال 2019، 58 میلیارد دلار بوده و تا سال آینده دو برابر خواهد شد و انتظار می رود به 118 میلیارد دلار برسد.

بیشتر بخوانید

  • فیس بوک در حال کار بر روی یک API مخصوص پژوهشگران
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1095

به "رشد عایدی تبلیغاتی اپل با قابلیت شفافیت ردیابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد عایدی تبلیغاتی اپل با قابلیت شفافیت ردیابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید