دسترسی به منایع پایگاه های اطلاعات علمی تا خاتمه خردادماه رایگان است

به گزارش دوست داشتنی ها، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، دسترسی به کتاب های الکترونیکی، مقالات علمی، مقالات نشریات و کنفرانس ها در پایگاه های اطلاعات علمی خود را تا سرانجام خردادماه رایگان نموده است.

دسترسی به منایع پایگاه های اطلاعات علمی تا خاتمه خردادماه رایگان است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، به طور مجدد دسترسی به کتاب های الکترونیکی، مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و نیز مقالات نشریات و کنفرانس ها در پایگاه های اطلاعات علمی خود را تا انتها خرداد ماه رایگان نموده است. بر این اساس کاربران می توانند به وسیله وبگاه این مرکز به آدرس https://ricest.ac.ir مقالات علمی مورد احتیاج خود را دانلود و مطالعه نمایند.

از ابتدای امسال این سومین بار است که مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری دسترسی رایگان به منابع پایگاه های اطلاعات علمی خود را تمدید نموده است.

30 سال از تاسیس مرکز منطقه ای می گذرد و این مرکز خدمات اطلاع رسانی خود را به طور پیوسته به مخاطبان داخل و کشور های منطقه ارائه می نماید. پایگاه های تمام متن منطقه ای می تواند برای دانشجویان از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

بنابر اعلام دانشگاه تربیت مدرس؛ علاقه مندان برای مشاهده فیلم شیوه جستجو در پایگاه های مرکز منطقه ای و دانلود رایگان متن کامل مقالات، به صفحه اینستاگرام مرکز به آدرس ricest.ac.ir@ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 892

به "دسترسی به منایع پایگاه های اطلاعات علمی تا خاتمه خردادماه رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی به منایع پایگاه های اطلاعات علمی تا خاتمه خردادماه رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید