استاد دانشگاه امیرکبیر برگزیده سومین جشنواره زن و علم

به گزارش دوست داشتنی ها، خبرگزاری خبرنگاران- خانم دکتر اعظم جلالی آرانی دانشیار دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزیده سومین جشنواره زن و علم شد.

استاد دانشگاه امیرکبیر برگزیده سومین جشنواره زن و علم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آیین اختتامیه سومین جشنواره زن و علم در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور معاون اول ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم برگزار گردید.

در این جلسه 16 چهره علمی در شاخه های مختلف علمی (تا 3 نفر برای هر شاخه)، پنج بانوی فعال اجتماعی و سه نفر از برجستگان و سرآمدان علمی کشور به عنوان برگزیده معرفی شدند که خانم دکتر اعظم جلالی آرانی دانشیار دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزیده شاخه فنی و مهندسی جشنواره شده است.

خانم دکتر جلالی آرانی تا به امروز پیروز به هدایت 7 سرانجام نامه مقطع دکتری و 44 سرانجام نامه مقطع کارشناسی ارشد شده است.

همچنین وی پیروز به چاپ 65 مقاله ژورنالی و 132 مقاله کنفرانسی شده است.

وی دارای 5 اختراع داخلی است و تا به امروز پیروز به چاپ یک کتاب ترجمه و یک کتاب تألیفی (در دست چاپ) و مشارکت در تدوین تعداد بسیاری از استاندارد های ملی شده و برای مدتی مدیر کمیته فنی تدوین استاندارد برای قطعات لاستیکی زیر نظر ISO بوده است.

کسب عنوان طرح برتر استان در سال 1394، ایده برگزیده در یازدهمین جشنواره ملی ایده های برتر توسط یکی از پژوهش های مرتبط با دانشجویان دکترا و کسب عنوان طرح برتر دانشجوی دکترا در سال تحصیلی 98 (دانشگاه)، و نیز دو عنوان طرح کارشناسی برتر از دیگر دستاورد های پژوهشی وی است.

سابقه کار صنعتی و نیز سمت اجرایی به عنوان معاون آموزشی دانشکده، مدیر گروه مهندسی پلیمر و مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده را در سوابق کاری او دیده می گردد.

در این جشنواره در شاخه فنی و مهندسی مدارک 76 نفر برای آنالیز پذیرفته شده بود و 15 داور متشکل از چهره های معتبر علمی داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند و پس طی مرحله ارزیابی و امتیازبندی، برگزیدگان جشنواره سوم توسط اعضای کمیته علمی مشخص شدند. همچنین با موافقت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، این جشنواره معتبر و برگزیدگان آن مشمول امتیازات مندرج در آئین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها می شوند.

این جشنواره به صورت مشترک توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار گردیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 648

به "استاد دانشگاه امیرکبیر برگزیده سومین جشنواره زن و علم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه امیرکبیر برگزیده سومین جشنواره زن و علم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید