در فدراسیون والیبال هیچکس جوابگو نیست!

به گزارش دوست داشتنی ها، در حالی که انتظار می رود مسئولان فدراسیون والیبال به عنوان متولیان یک رشته پر هوادار جوابگوی اهالی رسانه و جامعه باشند، سکوت معناداری همه ارکان این فدراسیون را در برگرفته است.

در فدراسیون والیبال هیچکس جوابگو نیست!

به گزارش خبرنگاران، مسلما این روزها یکی از بی سر و صداترین فدراسیون های ورزشی کشور فدراسیون والیبال تحت ریاست محمدرضا داورزنی است و کمتر مسئولی از این فدراسیون را می توان نام برد که درباره اتفاقات اتفاق افتاده طی چند وقت اخیر در والیبال کشور، اطلاع رسانی نموده و نقطه نظرات خود را در اختیار رسانه ها قرار داده باشد.

پرهیز از مصاحبه با رسانه ها و کوشش برای به حداقل رساندن تعامل با خبرنگاران تخصصی این حوزه در تضاد آشکار با دوره قبلی مدیریت داورزنی در فدراسیون والیبال است.

حضور بازنشسته ها در ارکان مختلف، معطل ماندن پستهای مختلف مثل سازمان ساحلی، دبیری و نایب رئیسی که همچنان با سرپرست اداره می شوند یا مسئول ندارند، اتخاذ تصمیمهایی بدون خرد جمعی نظیر تعطیلی لیگ قبل از انتخابی المپیک و عدم شفافیت برنامه های تیم ملی عملا فضای رسانه ای این رشته را تحت الشعاع قرار داده است.

گویا استراتژی فعلی تیم رسانه ای این فدراسیون کوشش برای کاهش اصطکاک با خبرنگاران و فرار از هرگونه پاسخگویی به افکار عمومی است؛ رویکردی که بیشترین ضربه را به این ورزش پرمخاطب زده و عملا دست والیبال را از درآمدهای حوزه اسپانسرینگ و باشگاه مخاطبان نیز کوتاه نموده است. زیرا به تدریج والیبال فضای خود را در رسانه های پرمخاطب کشور از دست داده و اخبار آن به درستی پوشش داده نمی گردد.

به همین دلیل یکی از اصلی ترین مسائلی که خبرنگاران هم بارها برای شفاف سازی موضوع به آن پرداخت، بحث طلب قبلی فدراسیون والیبال از اسپانسرها است که داورزنی در انتخابات فدراسیون هم به آن اشاره نموده بود، اما اکنون در کنار چندین مورد دیگری که رسانه ها منتظر جواب او هستند، همچنان سیاست سکوت را پیش گرفته و سایر مسئولان فدراسیون هم به نظر می رسد در اقدامی هماهنگ شده، از اظهار نظر در خصوص آن ها خودداری می نمایند.

سایت روابط عمومی فدراسیون نیز تنها به انتشار اخبار گزینشی این رشته اکتفا می نماید. برای مثال اخبار مربوط به دیپلماتهای والیبال ایران نظیر محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال این روزها در لیست سیاه فدراسیون داورزنی واقع شده است و حتی خبرهای حضور او در مجامع بین المللی به عنوان عضو کمیته مربیان AVC، به وسیله روابط عمومی فدراسیون والیبال مخابره نمی گردد.

البته این مسائل تنها دو مورد از چندین رخداد دیگری است که فدراسیون والیبال از پاسخگویی در خصوص آنها مقابل اهالی رسانه خودداری نموده و به صورت چراغ خاموش پیش می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 66

به "در فدراسیون والیبال هیچکس جوابگو نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فدراسیون والیبال هیچکس جوابگو نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید