خطر دیگری بیخ گوش سریال سقوط

به گزارش دوست داشتنی ها، چهارشنبه گذشته قسمت چهارم سریال سقوط در حالی منتشر شد که یک روز بعد بار دیگر شائبه توقیف آن به گوش رسید. ماجرا چیست و چه سرنوشتی در انتظار این سریال استراتژیک است؟

خطر دیگری بیخ گوش سریال سقوط

منظر اول؛ نامه جبلی

به گزارش روزنامه هفت صبح، این چندمین بار است که سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) درباره سریال سقوط اطلاعیه ای در اختیار رسانه ها قرار می دهد. این بار نام پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما هم در میان است. در بخشی از اطلاعیه تازه ساترا آمده است: ساترا در برابر هرگونه قانون شکنی و بی توجهی به حقوق مخاطبان و رقابت غیرقانونی و ناعادلانه با سایر سکو های دارای مجوز از ساترا (337 سکوی دارای مجوز)، اقدامات قانونی لازم را انجام خواهد داد.

روی صحبت این اطلاعیه به پلتفرم فیلیمو است و در آن به نامه نگاری پیمان جبلی با رئیس جمهور هم اشاره شده: مکاتبه رئیس رسانه ملی با رئیس جمهور در جایگاه ایشان به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی اجرا شده و در آن ضمن ارائه گزارش تخلفات این پلتفرم درخواست اقدام قانونی شده است. تا لحظه تنظیم این گزارش، فیلیمو واکنشی به نامه نو ساترا نداشته است.

منظر دوم؛ نگرانی مخاطبان

اطلاعیه نو ساترا در حالی منتشر شده است که به نوشته خبرگزاری ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته پیش تاکید نموده بود: اینکه یک اثر بنا بر عملکرد یک بازیگر متوقف گردد، از سوی وزارتخانه ممنوع شده است. همانطور که می دانید حمید فرخ نژاد در سریال سقوط بازی می نماید.

ایسنا بعلاوه به نگرانی مخاطبان اشاره نموده است که تا به امروز چهار قسمت از سریال سقوط را تماشا نموده اند و حالا نمی دانند آیا پیروز به تماشا کامل سریال خواهند شد یا نه. از سوی دیگر پیمان جبلی در حالی با رئیس جمهور مکاتبه نموده است که چندی پیش در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفته بود حاشیه های یک بازیگر نباید مانع از پخش برنامه ها و سریال های صدا و سیما گردد: برنامه هایی که از قبل ساخت شده و هزینه هایی برای آن ها صرف شده است، در اختیار صداوسیما واقع شده است و نه افرادی که در این برنامه ها در قالب های مختلف ایفای نقش نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1445

به "خطر دیگری بیخ گوش سریال سقوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر دیگری بیخ گوش سریال سقوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید