خرم آباد در شرایط هشدار

به گزارش دوست داشتنی ها، فرماندار خرم آباد گفت: شهرستان در شرایط هشدار و اعمال محدودیت ها و تشدید نظارت ها است.

خرم آباد در شرایط هشدار

جعفر طولابی در حاشیه جلسه فوق العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان خرم آباد که امروز 27 خردادماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صنعت و معدن، اماکن، بهداشت حرفه ای، اتاق اصناف و تعزیرات با تشکیل اکیپ های مختلف در سطح شهر، طرح ویژه نظارتی را جهت نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در بازار فعال و با تخلفات احتمالی برخورد قاطع و فوری اعمال گردد.

وی توضیح داد: در حوزه حمل ونقل درون شهری، سازمان حمل ونقل شهرداری، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت بیشتری بر فعالیت تاکسی ها و اتوبوس های سطح شهر اعمال و با تخلفات احتمالی برخورد نمایند و همچنین به وسیله اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اقدامات مشابه را در مورد پایانه ها و حمل نقل برون شهری انجام دهند.

فرماندار خرم آباد اظهار داشت: در حوزه خبازی ها، اداره غله با تقویت و افزایش تیم های نظارتی، بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد فوری اعمال نمایند.

طولابی اضافه نمود: اداره ورزش و جوانان نسبت به نظارت بر اماکن ورزشی که مجاز به فعالیت هستند، به صورت روزانه اقدام و با تخلفات احتمالی برخورد قاطع انجام گردد.

وی اعلام کرد: اداره دامپزشکی نسبت به تقویت نظارت بر کشتارگاه ها، قصابی ها و اماکن عرضه و توزیع مرغ و ماهی به صورت روزانه نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد لازم انجام گردد.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی نسبت به تقویت نظارت بر صندلی های سوخت اقدام و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی نمایند.

طولابی با بیان اینکه شهرداری مکلف است، ورودی های آرامستان ها را همچنان مسدود کند، اضافه نمود: بر اساس مصوبه ستاد استان، به وسیله نمایندگان نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی دادستانی، قبل از تحویل جسد، ضمن توجیه بازماندگان تذکرات لازم در مورد عدم برگزاری مراسم عمومی تشییع، تدفین و ترحیم ابلاغ گردد.

وی اظهار کرد: فعالیت تالارهای پذیرایی، هتل ها و سفره خانه های سنتی همچنان ممنوع است. رستوران ها از سرو غذا در سالن ها اکیداً خودداری نمایند اما دریافت سفارش غذا برای بیرون از رستوران ها بلامانع است.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه حضور ارباب رجوع بدون استفاده از ماسک در ادارات ممنوع است، توضیح داد: اماکن اداری می بایست چند روز یک بار گندزدایی و ضدعفونی شوند.

طولابی با اشاره به اینکه فعالیت واحد آبدارخانه و آشپزخانه در ادارات ممنوع است، اظهار داشت: برگزاری هرگونه همایش و جلسات با تعداد نفرات زیاد در محیط های محدود اداری ممنوع است.

وی اضافه نمود: جهت جلوگیری از تجمع مردم، شهرداری سیستم روشنایی پارک ها و بوستان ها را خاموش کند و برگزاری هرگونه مراسم به جز اقامه نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد سطح شهر، ممنوع است.

فرماندار خرم آباد اعلام کرد: نشریات، خبرگزاری ها و صداوسیما با اطلاع رسانی، آموزش و هشدارهای لازم، مردم را نسبت به خطر شرایط به وجود آمده آگاه نمایند.

طولابی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپخانه های سطح شهر ابلاغ کند، از چاپ آگهی تشییع و تدفین خودداری نمایند در صورت مشاهده برخورد قاطع و قانونی اعمال گردد.

وی مطرح کرد: تمامی موارد ذکر شده و مشابه در روستاها و بخش های تابعه، به وسیله بخشداران و همکاری سایر دستگاه ها اجرایی خواهد شد.

فرماندار خرم آباد گفت: به وسیله فرمانداری نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی مورد ارزیابی و آنالیز قرار خواهد گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 313

به "خرم آباد در شرایط هشدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرم آباد در شرایط هشدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید