تور استانبول: هتل لیون استانبول؛ هتلی با امکانات ویژه و مناسب برای گردشگران

به گزارش دوست داشتنی ها، در استانبول هتلهای بسیار زیادی بچشم می خورند که هتل لیون یکی از آنهاست. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از میدان تکسیم قرار گرفته و یک هتل 4 ستاره بشمار می آید. با ما در مقاله هتل لیون استانبول کجاست همراه شوید تا شما را با امکانات هتل لیون استانبول آشنا نماییم.

تور استانبول: هتل لیون استانبول؛ هتلی با امکانات ویژه و مناسب برای گردشگران

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

آدرس دقیق هتل

آدرس: کشور ترکیه، شهر استانبول، بیوگلو، خیابان لامارتین، پلاک 41

کدام رستورانها در اطراف هتل لیون قرار گرفته اند؟

در رستوران هتل لیون استانبول انواع مختلفی از غذاهای ترکیه ای سرو می شوند و شما با مراجعه به آن می توانید هر غذایی را که دوست دارید، سفارش دهید. البته، در اطراف این هتل هم رستورانهای زیادی وجود دارند:

  • رستوران هتل الیت ورلد پرستیژ در فاصله 90 متری
  • رستوران هتل سیمنال در فاصله 80 متری
  • ترکیش باربیکو کباب در فاصله 171 متری
  • چلبی کباب گریل در فاصله 89 متری

امکانات بی نظیر هتل

هتل لیون از تجهیزات و امکانات مختلفی برخوردار بوده که شامل صندوق امانات، انبار چمدان، قسمتی برای تبدیل ارز و پول و راهنما و لیدر محلی می گردد. قسمت پذیرش این هتل هم بصورت 24 ساعته مشغول به پاسخگویی به گردشگران و مسافران است. لابی هتل نیز از سرویس های مختلفی برخوردار بوده و با صرف هزینه ای اندک می توانید از خدماتی نظیر اتوشویی و خشکشویی، اتوکشی، دستگاه واکس کفش بهره ببرید.

علاوه بر تمامی این موارد، اتاق کنفرانسی که در هتل قرار گرفته است، برای گردهمایی ها و برگزاری کنفرانس ها می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. براساس مقاله هتل لیون استانبول کجاست باید بدانید که یکی دیگر از امکانات بی نظیر هتل لیون هم انتقال رایگان مسافران به جاذبه های بی مثال استانبول است. اینترنت وای فای رایگان و بدون محدودیت از دیگر امکانات این هتل بوده که شما در صورت اقامت می توانید از آن بهره مند شوید. برای پارک ماشین خود نیز می توانید از پارکینگی که در نزدیکی هتل قرار گرفته، بهره ببرید.

فاصله هتل تا هر یک از جاذبه های گردشگری استانبول

  • میدان تکسیم با حدود 400 متر فاصله
  • خیابان استقلال استانبول با حدود 500 متر فاصله
  • مرکز خرید میمورن با حدود 700 متر فاصله
  • مرکز فرهنگی آتاتورک با حدود 600 متر فاصله
  • کاخ دلماباغچه با حدود 4 کیلومتر فاصله
  • کلیسای سنت آنتونی آو پادوآ با حدود یک کیلومتر فاصله
  • فرودگاه سابیها با حدود 32 کیلومتر فاصله
  • فرودگاه آتاتورک استانبول با حدود 2 کیلومتر فاصله
  • مسجد ایاصوفیه با حدود 4 کیلومتر و نیم فاصله
  • بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول با حدود 9 کیلومتر فاصله
  • برج دختر یا برج میدان با حدود 2 کیلومتر و نیم فاصله
  • برج گالاتا با حدود 2 کیلومتر فاصله

تفریحات موجود در هتل

برخوردار بودن از امکانات و تجهیزات تفریحی باعث شده که هتل لیون در قیاس با سایر هتلهای موجود در استانبول بسیار منحصر بفرد باشد. این هتل خدمات ویژه ای را برای صبحانه، ناهار و شام برای میهمانان خود ارائه می دهد. اگر شما تمایل چندان زیادی به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ندارید یا نمی خواهید که پیاده روی کنید، می توانید با صرف هزینه ای کم دوچرخه اجاره نمایید. بعد از گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های دیدنی نیز می توانید در تراس های این هتل که برای میهمانان آن تعبیه شده، استراحت کنید.

انواع مختلف اتاق های هتل

اتاق ها بصورت دولوکس و خانواده هستند که در آنها یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره دیده می گردد. مساحت این اتاق ها به چیزی حدود 34 متر می رسد. اتاق های سینگل هم یک تخت تک نفره داشته و مساحت آنها حدود 16 متر است. اتاق های توئین 28 متر مساحت داشته و در آنها دو تخت تک نفره و یک تخت دونفره دیده می گردد. در اتاق های تریپل سه تخت تک نفره بوده و مساحتشان چیزی نزدیک به 28 متر است.

امکانات وی آی پی هتل

فروشگاه و غرفه برای تهیه سوغاتی، اجاره ماشین برای مسافران، اتاق سیگار برای افراد سیگاری و بسته بندی کردن وعده های غذایی از جمله امکانات وی آی پی این هتل بشمار می آیند. افراد ماهر و باتجربه ای در این هتل مشغول بکار بوده که به زبانهای انگلیسی، ترکی و عربی مسلط هستند. امکانات برای افراد کم توان، ناتوان و معلول و آسانسور نیز از دیگر خدمات وی آی پی هتل محسوب می شوند.

امکانات خاص اتاق ها در هتل

در سرویس اتاق ها لوازم آرایشی و بهداشتی مانند حوله، صابون، سشوار وجود دارد. تلویزیون، تلفن، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، مبلمان، کمد، میز کار و گاو صندوق از جمله امکاناتی بوده که در این اتاق ها بچشم می خورند. علاوه بر این بخش از امکانات هتل لیون استانبول، اتاق ها از سیستم گرمایشی، سرمایشی و تهویه مدرن نیز برخوردارند.

منبع: همگردی
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1290

به "تور استانبول: هتل لیون استانبول؛ هتلی با امکانات ویژه و مناسب برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: هتل لیون استانبول؛ هتلی با امکانات ویژه و مناسب برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید