خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در اروپا به 930 نفر رسید

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران-خبرنگاران- خبرگزاری فرانسه گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا به 930 نفر و افراد مبتلا به آن به 22 هزار نفر رسیده است.

خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در اروپا به 930 نفر رسید

به گزارش این خبرگزاری، آخرین آمار مبتلایان به ویروس کشنده کرونا در اروپا حاکی از این است که ایتالیا با ثبت 10 هزار و 149 بیمار همچنان به عنوان کانون کرونا در قاره اروپا به شمار می رود.

اکنون 631 نفر در ایتالیا جان خود را از دست داده و یک هزار و 4 نفر بهبود یافته اند.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا روز سه شنبه با توجه به سرعت شیوع کرونا گفته بود: حوزه محدوده کنترل این ویروس کشنده به سراسر ایتالیا گسترش پیدانموده است.

در پی همه گیری وسیع این ویروس در ایتالیا، دیگر کشورهای اروپایی نیز با سرعت در حال ثبت مواردی از ابتلا به کرونا هستند؛ از جمله فرانسه که بیشترین (با 33 نفر) میزان جان باخته را پس از ایتالیا به خود اختصاص داده است.

پس از آن اسپانیا با ثبت 2 هزار و 182 نفر مبتلا به کرونا در ردیف دوم واقع شده است و تا به امروز 49 نفر جان خود را از دست داده اند. در این کشور همچنین 138 نفر بهبود پیدا نموده اند.

فرانسه نیز در ردیف سوم فهرست ابتلا به کرونا واقع شده است و تا به امروز یک هزار و 784 مورد ابتلا ثبت نموده است. در این کشور 33 نفر جان خود را از دست داده و 12 نفر بهبود یافته اند.

سپس آلمان با ثبت یک هزار و 656 مورد ابتلا به کرونا و مجموعا 3 مورد فوتی در ردیف چهارم واقع شده است. در این کشور 25 نفر تا به امروز درمان شده اند.

تا به امروز بیش از 122 هزار نفر در سراسر دنیا به این ویروس مبتلا شده اند و 4هزار و390 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند. در همین حال حدود 67 هزار نفر از افراد مبتلا نیز تا به امروز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 89

به "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در اروپا به 930 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در اروپا به 930 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید