خبرنگاران جشنواره ملی اسباب بازی، عروسک های ایرانی جداگانه داوری می گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران- خبرنگاران- داوری و انتخاب بهترین عروسک های ایرانی در بخش جداگانه ای از ششمین جشنواره ملی اسباب بازی صورت گرفت.

خبرنگاران جشنواره ملی اسباب بازی، عروسک های ایرانی جداگانه داوری می گردد

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران، دبیرخانه این رویداد ملی سال جاری با هدف معرفی و حمایت ویژه از طراحان و فراوریکنندگان عروسک های ایرانی، بخش جداگانه ای را به داوری عروسک ها اختصاص داد و اکنون این داوری به خاتمه رسیده است تا چهار اثر برتر در آیین گشایش جشنواره معرفی گردد.

بر این اساس داوران بخش عروسک جشنواره شامل نیلوفر جلیلوند، فرزانه بابایی و آیدین مهدی زاده با آنالیز 217 اثر ثبت نام شده در سایت اینترنتی جشنواره، نخست 53 عروسک را انتخاب و پس از آن 19 اثر را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه و در نهایت 4 اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در این میان عروسک های ایرانی در ششمین جشنواره ملی اسباب بازی سال جاری در دو بخش بومی محلی و تجاری مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد و قرار است برگزیدگان آن روز 28 بهمن هم زمان با گشایش ششمین جشنواره در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان معرفی و از طراحان و سازندگان آن ها قدردانی گردد.

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در سایت ویژه جشنواره ملی اسباب بازی از روز 28 بهمن تا 10 اسفند 1399 و به همت اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری برگزار می گردد.

جشنواره ملی اسباب بازی در یک نگاه

جشنواره ملی اسباب بازی با هدف یاری به ساماندهی و رونق صنعت اسباب بازی از سال 1394 آغاز به کار نموده است. ششمین جشنواره ملی اسباب بازی در پاییز سال 1399 سال جهش فراوری، با رویکردی نو در فضای مجازی و با هدف حمایت از کالای ایرانی و یاری به رونق فراوری و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، فراوریکنندگان و سرمایه گذاران در حوزه اسباب بازی با همراهی شورای نظارت بر اسباب بازی فعالیت خود را آغاز نموده است. بخش رقابتی، بخش علمی، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای اسباب بازی ایرانی، نمایشگاه موسسات ترویج بازی و اسباب بازی و بازار اسباب بازی، قسمت های مختلف این دوره از جشنواره را تشکیل می دهند.

برگزاری نشست ها، کارگاه ها و همایش علمی، انتخاب برترین اسباب بازی های ایرانی، از برنامه های متنوع این جشنواره است. دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی با بهره مندی از زیرساخت های فضای مجازی، این جشنواره را با نگاه توسعه ای در راستای تحقق شعار سال جهش فراوری برگزار می نماید. کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با همکاری انجمن فراوریکنندگان اسباب بازی، شورای نظارت بر اسباب بازی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی را برگزار خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 740

به "خبرنگاران جشنواره ملی اسباب بازی، عروسک های ایرانی جداگانه داوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره ملی اسباب بازی، عروسک های ایرانی جداگانه داوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید