داوری بازی های رایانه ای حوزه کودک و نوجوان از سوی کانون

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران (پانا) - بهترین بازی های رایانه ای حوزه کودک و نوجوانِ پنجمین جشنواره بازی های جدی بنیاد بازی های رایانه ای، از سوی کانون پرورش فکری داوری می گردد.

داوری بازی های رایانه ای حوزه کودک و نوجوان از سوی کانون

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، کانون با هدف حمایت از پدیدآورندگان فراوریات فرهنگی از بازی های برگزیده مرتبط با حوزه کودک و نوجوان در جشنواره بازی های جدی بنیاد بازی های رایانه ای در سال 1400 در مجموع تا سقف 150 میلیون ریال جایزه نقدی قدردانی می نماید.

بر همین اساس، بازی های رایانه ای برگزیده این رویداد هم در اولویت فراوری کانون پرورش فکری قرار می گیرد.

جشنواره بازی های جدی بنیاد ملی بازی های رایانه ای فرصتی برای برداشتن گام های اصولی در حوزه بازی های رایانه ای و موبایلی است تا در کنار آنالیز بازی های جدی و حرفه ای به شناسایی استعدادهای جوان و نوظهور این حوزه دست یابد و ضمن تشویق و قدردانی از آثار برتر، زمینه ساز فراوری و ارائه آثار قابل اعتماد به بازار باشد.

علاقه مندان تا 23 مهر سال 1400 برای ارسال آثار خود به این بخش فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام به وسیله نشانی /https://survey.porsline.ir/s/9yTA4HB اقدام نمایند.

بر همین اساس، کانون پرورش فکری برای فراوری محتوای مناسب و بعلاوه حمایت از طراحان، ایده پردازان و پدیدآورندگان آثار فاخر در تمام حوزه های فرهنگی و هنری سعی نموده است در قالب همکاری به صورت سرمایه گذاری، مشارکت و مشاوره، زمینه ساز بروز استعدادهای درخشان در حوزه های فرهنگی کودک و نوجوان باشد.

اداره کل تفریح های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در چند سال گذشته با آنالیز و تحقیق در صنعت اسباب بازی و بازی های رایانه ای در حوزه معرفی و شناسایی افراد خلاق در عرصه طراحی بازی اقدام و رویدادهای ایده آزاد اسباب بازی و بازی های جدی را برگزار و حمایت نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1033

به "داوری بازی های رایانه ای حوزه کودک و نوجوان از سوی کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری بازی های رایانه ای حوزه کودک و نوجوان از سوی کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید