خبرنگاران بنیاد مسکن آستارا برای نیازمندان 66 واحد مسکونی می سازد

به گزارش دوست داشتنی ها، آستارا - خبرنگاران - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا گفت: 66 واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای این شهرستان ساخته می گردد و طی چهار ماه گذشته، 100 واحد مسکونی روستایی نیز مقاوم سازی شده است.

خبرنگاران بنیاد مسکن آستارا برای نیازمندان 66 واحد مسکونی می سازد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مهدوی گرویان روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت دهه بنیاد مسکن در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی و با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال ساخته می گردد و در 2 ماه گذشته 2 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است.

وی بیان نمود: در چهار ماه گذشته برای مقاوم سازی هر واحد مسکونی 500 میلیون ریال هزینه و 880 میلیون ریال وام قرض الحسنه بلاعوض به متقاضیان ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: دولت جهت حمایت از نیازمندان، هزینه ای بابت پروانه ساخت و انشعابات آب، برق و گاز واحدهای مسکونی دریافت نمی کند و واحدهای در حال ساخت به زودی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن آستارا با اشاره به وجود طرح هادی در 44 روستا گفت: در چهار ماه گذشته در قالب طرح هادی، پازلکاری بخشی از پیاده روهای روستاهای عنبران و چلوند با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال اجرا شده و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد طرح های هادی مشارکت نمایند.

گرویان عمران و آبادانی روستاها را از رهاوردهای عظیم دولت تدبیر و امید دانست و هدف از اجرای طرح هادی را ایجاد بستر مناسب رشد و توسعه روستاها، تامین و توزیع عادلانه امکانات و ارائه تسهیلات بهبود مسکن خاطرنشان کرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا اضافه نمود: طرح هادی بعضی روستاها بعد از گذشت چند سال نیازمند بازنگری بود و در روستاهای ویرمونی و باش محله، بازنگری شد تا زمینه توسعه بیشتر روستاها فراهم گردد.

21 تا 31 فروردین ماه دهه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 841

به "خبرنگاران بنیاد مسکن آستارا برای نیازمندان 66 واحد مسکونی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بنیاد مسکن آستارا برای نیازمندان 66 واحد مسکونی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید