حس ششم و قدرت پیشگویی شما چقدر است؟

به گزارش دوست داشتنی ها، در تست شخصیت امروز می خواهیم قدرت های ماورایی را که در وجود هر فرد به ودیعه گذاشته شده است به چالش بکشیم. تعریف حس ششم به اختصار ادراک فرا حسی یا امکان درک مواردی که با حواس پنج گانه ممکن نیست، بیان می گردد.

حس ششم و قدرت پیشگویی شما چقدر است؟

در حقیقت مواردی را می توان به عنوان حس ششم شناخت که به هیچ یک از حواس فیزیکی پنج گانه انسان وابسته نباشد و به درک مواردی در ماوراء الطبیعه می پردازد و اطلاعات مورد احتیاج در آن از فکر انسان استخراج و دریافت می گردد. بعضی افراد ادعا می نمایند با یاری این توانایی افراد دارای این حس، قابلیتی دارند که بدون به کار بردن هیچ یک از حواس پنج گانه خود مواردی را حدس بزنند. به حس ششم، فکر یا خرد کیهانی هم می گویند.

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. ویژگی های شخصیت مشخصه مهمی از رفتار و نگرش و احساسات ما هستند؛ بنابراین باید از خصوصیات شخصیتی خود بیشتر آگاهی داشته باشیم. دنیایی که اکنون در آن زندگی می کنیم با آنچه ده، پنج یا حتی یک سال پیش بود کاملا تفاوت دارد. شبکه های اجتماعی و وسایل ارتباطی دائم و با سرعت اطلاعات را در سطح دنیا جابه جا می نمایند.

حال زیر 5 ثانیه بگویید در اولین نگاه به تصویر چه دیدید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خب اول چی دیدی؟

اگر در پنج ثانیه اول شناگر ها و ماهی ها را دیدید، پس:

تحلیل پاسخ تست شخصیت شما این است که اگر در نگاه اول شناگر و ماهی ها را دیدید نشان می دهد شما به ظاهر خیلی اهمیت می دهید به قول معروف کتاب را نخوانده از روی جلدش قضاوتش می کنید. گاهی اوقات متاسفانه شما خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرید و سرتان کلاه می رود.

البته باید گفت شما فردی بسیار منطقی هستید و بزرگترین نگرانی شما سلامت اطرافیانتان هست از آنجا که اعتماد به نفس قوی دارید گاهی اوقات دچار مشکل می شوید و به در بسته می خورید.

اگر در پنج ثانیه اول صورت انسان (چهره یک مرد و یک زن) را دیدید، پس:

پاسخ تست شخصیت شما بسیار جالب است شما فردی جزئی نگر؛ خلاق و خوش فکر هستید شما اهل موسیقی و هنر هستید. قدرت شفا بخشی، انرژی مثبتی در شما ودیعه گذاشته شده است که شاید از کودکی این حس دلنشینی و مثبت در شما به چشم می خورده است. شما بسیار حس ششم قوی دارید. در یک نگاه می توانید هر آنچه را در دل اطرافیانتان می گذرد بخوانید.

منبع: اقتصاد آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1427

به "حس ششم و قدرت پیشگویی شما چقدر است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "حس ششم و قدرت پیشگویی شما چقدر است؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حس ششم و قدرت پیشگویی شما چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید