جزئیات واژگونی تریلر در بزرگراه امام علی(ع)

به گزارش دوست داشتنی ها، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات واژگونی یک دستگاه تریلر را در بزرگراه امام علی (ع) تشریح کرد.

جزئیات واژگونی تریلر در بزرگراه امام علی(ع)

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت 06:50 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در راستا شمال به جنوب بزرگراه امام علی، بعد از پل سبلان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل 55 تن سازمانی، به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه نمود: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر که باری نداشته به هنگام حرکت از راستا خارج شده و بعد از برخورد با دیواره های حاشیه سمت راست بزرگراه واژگون شده بود. بر اثر این حادثه نشت گازوییل در محل رخ داده بود که بلافاصله با حضور عوامل راهور کنترل تردد صورت گرفت. آتش نشانان عملیات را شروع کردند و راننده که مرد حدودا 45 ساله بود، داخل خودرو محبوس بود.

به گفته ملکی، عملیات رهاسازی راننده شروع شد و بعد از مدتی کوشش آتش نشانان تریلر را بلند نموده و با تحویل این فرد به عوامل اورژانس معین شد که متاسفانه وی جان خود را از دست داده است که با یاری جرثقیل سنگین، تریلی به حالت عادی برگردانده شد و به محل امن منتقل شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 617

به "جزئیات واژگونی تریلر در بزرگراه امام علی(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات واژگونی تریلر در بزرگراه امام علی(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید