جایزه تام کروز برای نجات سینمای آمریکا

به گزارش دوست داشتنی ها، تام کروز بابت فروش بالای فیلم جدیدش که منجر به نجات سینمای آمریکا در سال 2022 شد، جایزه دیوید. او. سلزنیک را از انجمن تهیه کنندگان آمریکا می گیرد.

جایزه تام کروز برای نجات سینمای آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، تام کروز پس از چند دهه حضور در سینما علاوه بر بازیگری که همیشه ستاره بوده، نشان داده از استعدادی ویژه برای فراوری فیلم هم برخوردار است؛ به همین علت او از سوی انجمن تهیه کنندگان آمریکا تجلیل می گردد.

با توجه به فروش بالای جدیدترین فیلم کروز یعنی تاپ گان: ماوریک این بازیگر که تقریباً با فیلمش سینماهای آمریکا را در سال 2022 نجات دارد با جایزه دستاورد دیوید. او. سلزنیک 2023 از انجمن تهیه کنندگان آمریکا تجلیل می گردد.

او این جایزه را در سی و چهارمین دوره جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا (PGA) در مراسمی که 24 فوریه 2023 برگزار می گردد دریافت می نماید.

این جایزه به نام دیوید او. سلزنیک که بر فراوری فیلم بر باد رفته نظارت داشت، نامیده شده است و استیون اسپیلبرگ، باربارا بروکلی تهیه کننده مجموعه جیمز باند، برایان گریزر از بنیانگذاران ایمجین انتترتینمنت و کوین فایگی از دریافت کنندگان پیشین آن هستند.

دونالد لی لین و استفانی آلین روسای انجمن تهیه کنندگان با تجلیل از کروز گفتند وی با آغاز ماموریت: غیرممکن نشان داد استعدادی برای تهیه کنندگی دارد که با استعداد خارق العاده اش به عنوان بازیگر همخوانی دارد. در ادامه افزوده شده: کروز با همان توجه دقیق به جزئیاتی که در تمام کوشش های حرفه ای اش به کار می برد، به فراوری هم می پردازد. تعهد او به گفتن داستان های جسورانه، سینمایی و سرگرم کننده، تجربه سینمای دنیا را ارتقا داده و شماری از محبوب ترین فیلم های سینمایی تاریخ را خلق نموده است.

  • تام کروز دست بردار نیست! | بازگشت دوباره تاپ گان:ماوریک به سینماها
  • این بازیگر اولین شهروندی است که در فضا پیاده روی می نماید؟ | تنها کسی که می تواند زمین را نجات دهد

فیلم های کروز بیش از 11 میلیارد دلار در گیشه های دنیای فروش داشته اند و مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن و جک ریچر و نیز فیلم هایی چون آسمان وانیلی، آخرین سامورایی و الیزابت تاون به یاد ماندنی هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1415

به "جایزه تام کروز برای نجات سینمای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه تام کروز برای نجات سینمای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید