نکات طراحی ویلا: تجلیل از کارکنان و بازرسان بهداشت محیط در باغملک

به گزارش دوست داشتنی ها، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط از کارکنان و بازرسان بهداشت محیط در این شهرستان تقدیر شد.

نکات طراحی ویلا: تجلیل از کارکنان و بازرسان بهداشت محیط در باغملک

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت وگو با خبرنگار از ، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان بهداشت محیط به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط گفت: کارکنان بهداشت محیط با بازرسی ها و سرکشی های بموقع خود از اصناف و نظارت دقیق بر عملکرد بازار و فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها همیشه سلامتی و تندرستی را برای مردم عزیز به ارمغان آوردند.

او گفت: کارکنان بهداشت محیط از ابتدای ویروس کرونا از پیشگامان مبارزه با این ویروس و بیماری بودند و با نظارت و بازرسی های خود از مکان های شلوغ و جلوگیری از فعالیت اصناف با اندازه ارباب رجوع بالا، همیشه توانستند نقش موثری در کنترل و فرایند رو به کاهش بیماری ایفا نمایند.

در انتها این مراسم رئیس مرکز بهداشت و مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از عملکرد و فعالیت های کارکنان بهداشت محیط تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

هر ساله 26 سپتامبر به اسم روز جهانی بهداشت محیط شناخته می­ گردد و برای هر سال با توجه به مسائل و اولویت ها، شعاری در نظر گرفته می­ گردد که سال جاری هم فدراسیون بین المللی بهداشت محیط (IFEH)، شعار اقدامات بهداشت محیط، گامی موثر در پیشگیری از بیماری کووید 19 را به اسم شعار سال در نظر گرفته است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1047

به "نکات طراحی ویلا: تجلیل از کارکنان و بازرسان بهداشت محیط در باغملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات طراحی ویلا: تجلیل از کارکنان و بازرسان بهداشت محیط در باغملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید