بازسازی آپارتمان: تاریخ انتشار بازسازی فاینال فانتزی 6 معین شد

به گزارش دوست داشتنی ها، اسکوئر انیکس در چند ماه گذشته سری پیکسل ریمستر فاینال فانتزی را به مرور عرضه نموده است. حال با توجه به اینکه بازسازی های پیکسلی پنج بازی اول در دسترس قرار گرفته اند، زمان درخشش مجدد فاینال فانتزی 6 فرا رسیده است. قبلا تأیید شده بود که این بازی در فوریه 2022 عرضه می گردد و به تازگی تاریخ دقیق آن ذکر شده است.

بازسازی آپارتمان: تاریخ انتشار بازسازی فاینال فانتزی 6 معین شد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این کمپانی به تازگی اعلام نموده است که پیکسل ریمستر فاینال فانتزی 6 در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند 1400) برای رایانه های شخصی به وسیله استیم، اندروید و iOS عرضه خواهد شد. از مزیت های این نسخه بازسازی شده می توان به گرافیک پیکسلی دو بعدی بهبودیافته، موسیقی متن تغییریافته به وسیله آهنگساز اصلی مجموعه یعنی نوبو اوئماتسو، بهبودهای گیم پلی، رابط کاربری مدرن، گزینه هایی برای نبرد اتوماتیک، امکانات اضافی مانند پخش نماینده موسیقی، گالری تصاویر و غیره اشاره نمود. از طرفی کسانی که بازی را پیش خرید نمایند، می توانند آن را با 20 درصد تخفیف دریافت نمایند و بعلاوه از پاداش هایی نظیر چهار والپیپر و پنج آهنگ اضافی بهره مند خواهند شد.

در بازی، شما پس از جنگ مگی وارد داستانی بی خاتمه خواهید شد. جنگی که چیزی جز خاکستر و بدبختی در پی آن باقی نمانده و جادو از دنیا ناپدید شده است. هزار سال بعد، بشریت دنیا را با تکیه بر ماشین ها و فناوری بازسازی نموده است تا اینکه دختر جوانی به نام ترا با قدرت های مرموز پیدا می گردد. امپراتوری او را در کوشش برای مهار این قدرت ها به عنوان یک سلاح به بردگی نگه داشته است که این منجر به دیدار سرنوشت ساز بین ترا و مرد جوانی به نام لاک می گردد. فرار دلخراش آن ها از چنگال امپراتوری مجموعه ای از حوادث را به وجود می آورد که زندگی افراد بی شماری را تحت تأثیر قرار می دهد و در نهایت به یک خاتمه اجتناب ناپذیر منجر می گردد.

فاینال فانتزی 6 که به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های این مجموعه در نظر گرفته می گردد، دارای فهرستی قوی از شخصیت های قابل بازی است که هر کدام داستان، اهداف و سرنوشت خود را دارند و تجربه هر کدام از آن ها لذت های خاص خود را دارد. بازیکنان می توانند توانایی ها، طلسم های جادویی و… را با سیستم مجیسایت تحسین شده شخصی سازی نمایند.

لازم به ذکر است که با عرضه نسخه ششم، مجموعه پیکسل ریسمتر فاینال فانتزی به طور کامل برای رایانه های شخصی، اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. اسکوئر انیکس قبلا بیان نموده بود که در صورت وجود تقاضای کافی، این مجموعه را به پلتفرم های دیگر عرضه می نماید. این در حالی است که بعضی شایعات خبر از عرضه این بازی ها در امسال روی نینتندو سوییچ می دهند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1255

به "بازسازی آپارتمان: تاریخ انتشار بازسازی فاینال فانتزی 6 معین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازسازی آپارتمان: تاریخ انتشار بازسازی فاینال فانتزی 6 معین شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: تاریخ انتشار بازسازی فاینال فانتزی 6 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید