بهترین برندهای معروف سرویس خواب کدام اند؟

به گزارش دوست داشتنی ها، در مورد دکوراسیون اتاق خواب، خرید یک سرویس خواب ایده آل که شامل تخت خواب، آینه، دراور، پاتختی و میز آرایش است، در ابتدای لیست اولویت های هر فردی قرار گرفته است؛ چراکه آن ها، از وسایل ضروری برای ایجاد حس آرامش در یک اتاق خواب اند.

بهترین برندهای معروف سرویس خواب کدام اند؟

انتخاب درست یک سرویس خواب، نه تنها می تواند بر زیبایی یک اتاق خواب تأثیر بگذارد، بلکه بر مقدار راحتی و کیفیت خواب نیز تأثیر می گذارد؛ از این رو، شناخت برندهای معروف سرویس خواب که معروفیت خوبی در این زمینه برای سبک طراحی، متریال مرغوب، دوام و راحتی سرویس خواب به دست آورده اند، می تواند مفید باشد.

بنابراین، در این مطلب قصد داریم به معرفی 7 تا از بهترین برندهای تولیدکننده سرویس خواب و ملزومات آن بپردازیم.

آشنایی با برندهای معروف سرویس خواب

وقتی نوبت به خرید سرویس خواب می رسد، برندهای تولیدکننده زیادی برای انتخاب وجود دارد؛ اما برخی از برندهای معروف سرویس خواب، توانسته اند به دلایل مختلفی مانند طراحی ارگونومیک، کیفیت، خلاقیت و قیمت، خود را از سایر برندها متمایز کنند. در ادامه، تعدادی از بهترین سرویس خواب های شرکتی، معرفی شده است.

1. برند دکوچید

دکوچید، از برندهای معروف سرویس خواب ایرانی است که از ابتدای سال 1395، فعالیت خود را آغاز کرده و نزدیک به 7 سال است که سرویس خواب های با کیفیت و مجذوب کننده خود را تولید می کند.

در دکوچید، طیف گسترده ای از مدل های کلاسیک و مدرن با طراحی ارگونومیک برای انتخاب وجود دارند که از کیفیت عالی، استحکام و طراحی زیبایی برخوردارند؛ از جمله تخت خواب های یک نفره، دونفره و تاشو، آینه و صندلی، کتابخانه، دراور، پاتختی، میز آرایش، جاکفشی، کمد و کالای خواب که تمامی این اقلام با بهترین کیفیت و قیمت های منصفانه، طراحی و تولید شده اند.

علاوه بر این، برند دکوچید، خدمات ویژه ای را برای راحتی مشتریان خود ارائه می دهد؛ از جمله خرید اقساطی که این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا با خیال راحت و بدون نگرانی های مالی، سرویس دلخواه خود را انتخاب و خریداری کند و از حمل و نصب رایگان آن بهره مند شود.

از ویژگی های دیگر این برند، سفارشی سازی اقلام یک سرویس خواب با توجه به سلیقه و رضایت مشتریان است؛ به طوری که هر فرد می تواند با انتخاب نوع مواد اولیه تولیدی، ابعاد و رنگ دلخواه، اتاق خواب رؤیایی خود را بسازد.

این برند همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان خود، خدمات پس از فروش محصولات خواب را نیز تضمین کرده است.

2. برند ایکا

ایکا (IKEA) یک شرکت سوئدی و برندی شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی و سرویس خواب است که از طریق اینگوار کمپراد در سال 1943 تأسیس شد.

در حالی که برخی از برندهای معروف سرویس خواب، نوظهور و تازهترند، برند ایکا، حدود 80 سال است که وجود دارد و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

هدف از تأسیس این برند، سادگی طراحی و تولید انواع اثاثیه منزل مانند سرویس چوب، کالای خواب، لوازم آشپزخانه، نور و روشنایی و … است.

راحتی و سبک طراحی زیبا و تازه این برند، باعث شده است در بسیاری از کشورها، به یکی از مارک های تبدیل شود.

3. برند یاتاش

یاتاش (Yataş)، پیشگام اولین ها در زمینه دکوراسیون اتاق خواب در ترکیه است که با استفاده از فناوری های تازه توانسته است مخاطبان بسیاری را مجذوب خود کند. این شرکت با همکاری با بزرگ ترین تولیدکنندگان فناوری جهان، جوایز متعددی را برای سبد محصولات نوآورانه خود دریافت کرده است و بیشترین تنوع را در ترکیه دارد. از ویژگی های برجسته این شرکت این است که همیشه سعی دارد محصولاتی تولید کند که بتواند به آن ها افتخار کند.

4. برند آلفمو

آلفمو (Alfemo) با بیش از 200 شعبه در سراسر جهان، در سال 1997، فعالیت خود را در زمینه مبلمان و حفظ رضایت مشتریان در بالاترین سطح آغاز کرد که با سخت کوشی و مهارت بسیار، توانست به یکی از معتبهترین برندهای معروف سرویس خواب و مبلمان تبدیل شود.

تولید محصولات تازه که به صورت خلاقانه و سازگار با محیط زیست اند، از ویژگی های شاخص این برند محبوب ترکیه است.

آلفمو همچنین با بهره گیری از شخصیت های کارتونی در طراحی مبلمان برای بچه ها و استفاده از بافت نرم و راحت، ضدلک بودن و امکان شستشوی راحت آن ها، سعی دارد جایی در هر خانه برای خود پیدا کند و بچه ها را به عنوان بخشی از مخاطبان خود، جذب نماید.

5. برند بلونا

برند بلونا (Bellona) از برندهای معروف سرویس خواب ترکیه، در سال 1997 در استانبول با چشم انداز تولید و عرضه کلکسیونی از مبلمان های اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و … که به زیبایی و با کیفیت بالا ساخته شده اند، تأسیس شد. محصولات این برند، در عین سادگی و لوکس بودن، به گونه ای طراحی شده اند که در صورت استفاده روزمره از آن ها، بدون شکستگی پایه، فرورفتگی فوم و تغییر رویه مبل، برای چندین سال دوام می آورند.

6. برند انزو

برند انزو (Enza Home)، از برندهای معروف گروه یاتاش بوده که علاوه بر تیم طراحی بزرگ خود، با شرکت های طراحی معتبر در سراسر جهان نیز همکاری می کند تا محصولات خود از اتاق غذاخوری گرفته تا سرویس مبلمان اتاق خواب را با طراحی شیک، مدرن و کاربردی ارائه دهد.

انزاهوم، نه تنها با سبک زیبا و جوان پسند مبلمان خود، بلکه با ایده های دکوراسیون منحصربه فرد نیز سعی دارد تفاوت و ظرافت را به زندگی مشتریان خود بیاورد.

7. برند بی اند بی

برند بی اند بی، بیش از 40 سال است که با رویکردی مدیریتی، برای تولید محصولاتی مطابق با هر سبک زندگی، تلاش می کند. محصولات ظریف و با کیفیت آن که الهام گرفته از هنر طراحی ایتالیایی است، این برند را در سراسر جهان مشهور کرده است. بی اند بی از برندهای معروف سرویس خواب، همیشه در نظر دارد بهترین و تازهترین مدل ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

سخن آخر

همه ما، حدود یک سوم از زندگی خود را در خواب می گذرانیم؛ بنابراین نیاز به داشتن یک اتاق خواب مناسب، بسیار اهمیت دارد.

برندهای مختلفی در زمینه تولید سرویس خواب و سایر لوازم جانبی خانه فعالیت می کنند؛ اما تنها تعدادی از آن ها توانسته اند در فکر ها ماندگار بمانند و مشتریان وفادار خود را داشته باشند.

تمام محصولات برندهای معروف سرویس خواب، از بهترین مواد و با کیفیت و قیمت مناسب تولید شده اند که از مزیت های قابل توجه برای خرید از این برندها به شمار می آید.

منبع: اتاق
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1413

به "بهترین برندهای معروف سرویس خواب کدام اند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین برندهای معروف سرویس خواب کدام اند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برندهای معروف سرویس خواب کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید