برنامه های انتخاب استانی در ماه گذشته، بیش از 6000 دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم صادر کردند

به گزارش دوست داشتنی ها، تمامی استان ها و قلمرو های کانادا، به استثنای کبک و نوناووت، دارای برنامه انتخاب استانی یا PNP هستند، که برای انتخاب متقاضیان واجد شرایط اقامت دائم در نظر گرفته شده اند. آمار دعوتنامه های ارسال شده در ماه سپتامبر به وسیله هر استان، در ادامه ذکر شده است.

برنامه های انتخاب استانی در ماه گذشته، بیش از 6000 دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم صادر کردند

این استان ماه گذشته، طی 5 دور انتخاب، از 1751 متقاضی مهاجرت دعوت به عمل آورد. افراد تحت زیرشاخه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا، پیشنهاد شغلی کارفرما، و زیرشاخه مهارت های مورنیاز دعوت شدند.

در ماه سپتامبر، 1335 متقاضی به وسیله اکسپرس انتری برنامه انتخاب استانی آلبرتا(AINP) برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم دعوت شدند. آلبرتا در مجموع، 3 دور دعوت برگزار کرد.

این استان مجموعا 1252 دعوتنامه طی 2 دور دعوت، صادر کرد. متقاضیان از زیرشاخه های نیروی کار متخصص منیتوبا، نیروی کار خارجی، و شاخه آموزش بین الملل بودند.

در ماه گذشته، بریتیش کلمبیا طی 6 دور انتخاب، 995 متقاضی را از زیرشاخه های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت به وسیله تخصص، برای درخواست اقامت دائم دعوت کرد.

برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان(SINP) در ماه سپتامبر، از 960 متقاضی برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم دعوت به عمل آورد. مدعوین از زیرشاخه های اکسپرس انتری، مشاغل موردنیاز، نیروی کار متخصص بین الملل، و زیرشاخه کارفرمایان بودند.

جزیره پرنس ادوارد در انتخاب ماهانه خود، 143 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری، و زیرشاخه های Labour Impact و Business Impact صادر کرد.

نوا اسکوشیا در ماه سپتامبر، به وسیله برنامه انتخاب استانی خود (NSNP) 30 متقاضی را برای ارسال درخواست اقامت دائم دعوت کرد. مدعوین از زیرشاخه های کارفرمایان و فارغ التحصیلان بین الملل بودند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1079

به "برنامه های انتخاب استانی در ماه گذشته، بیش از 6000 دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم صادر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های انتخاب استانی در ماه گذشته، بیش از 6000 دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم صادر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید