برای محصولات و کسب وکار خود چه لیبلی انتخاب کنیم؟

به گزارش دوست داشتنی ها، چاپ لیبل یکی از مراحل فراوری محصول است که معمولا در اواخر کار فراوری به سراغش می­رویم. برچسب یا لیبل در حقیقت لباس برند شماست. این تشبیه به خوبی نشانگر اهمیت این مورد در محصول فراوریی است. در این مقاله همراه ما باشید تا متوجه شویم که چه لیبلی برای چه محصولی مناسب است.

برای محصولات و کسب وکار خود چه لیبلی انتخاب کنیم؟

برچسب رول

لیبل رول یکی از برچسب­های پر استفاده بازار است. این رول­ برای تیراژ­های بالا بسیار کاربردی است. تمامی امکانات در این لیبل به­گونه­ای فراهم شده که شما برای استفاده در حجم و مقیاس زیاد به مسئله ای برنخورید. دستگاه­های تمام اتوماتیک می­توانند این برچسب­ها را بر روی محصولات شما بچسبانند و از این طریق سرعت بسیار زیادی به کار شما ببخشند. نکته دوم درباره آنها این است که چاپ لیبل رول به شکلی منظمی انجام خواهد گرفت. بنابراین جابه جایی و استفاده از آنها بسیار راحت خواهد بود.

مزایای استفاده از برچسب رول

همانطور که گفتیم این محصول برای تیراژ بالا مناسب است و در صورتی که در حجم بالا چاپ گردد برای شما بسیار مقرون به­صرفه خواهد بود. البته اگر قصد چاپ آن در تیراژ پایین را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از چاپ رول دیجیتالی است.

لیبل متالایز

لیبل متالایز یکی از برچسب­های خاص در دنیای چاپ است. متالایز در 7 رنگ ظاهر منحصربه­فردی به محصول شما خواهد بخشید. جنس براق آن توجه عموم را به خود جلب خواهد نمود و در شکست نور نیز بسیار زیبا جلوه می­کند. این برچسب در برابر حرارت، نور خورشید و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد.

آنها ضد آب هم هستند و به راحتی پاره نمی­شوند. چاپ متالایز به دو روش انجام خواهد گرفت. در یکی از آنها از چاپ ورق متال بر روی کاغذ چسب­دار استفاده می­گردد و در نوع دوم ورق متالایز اورجینال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نوع دوم از قیمت بیشتری برخوردار است.

مزایای لیبل متالایز

از مزایای آن باید به جلوه بسیار زیبا و آیینه­ای، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، نور خورشید، پارگی و مواد شیمیایی اشاره نمود. برچسب متالایز مناسب افرادی است که برای محصول خاص خود در پی یک برچسب خاص هستند.

چاپ لیبل ضد آب

خود برچسب ضد آب یک لیبل خاص نیست. بعضی از مدل­های پی­وی­سی و متالایز می­توانند به شکل ضد آب طراحی شوند. این برچسب­ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و برای چسب آنها نیز از یک ماده بسیار قوی استفاده می­گردد. این کار به علت این است که برچسب نباید حتی با غوطه­ور شدن در آب آسیبی ببیند یا کنده گردد. پس از چاپ لیبل یک روکش پلاستیکی بر روی آن خواهد آمد تا در صورت خیس شدن جوهر آن پخش نگردد.

مزایای استفاده از لیبل ضد آب

اصلی­ترین مزیت آن که در اسمش نهفته است. در کنار این مورد، موارد دیگری مثل مقاومت در برابر حرارت و نور خورشید، طول عمر بالا و جلوه خوبی است که شما با استفاده از این محصول آنها را به دست خواهید آورید. اگر برای بسته­بندی خود در پی چاپ برچسبی عمری هستید، از این محصول بهره ببرید.

لیبل گلاسه

لیبل گلاسه بیشتر در موقعیت­هایی استفاده می­گردد که ما قصد داریم اطلاعات زیادی به مشتری درباره محصول خود بدهیم. برای مثال در برگه­های گارانتی یا قیمت باید از این برچسب استفاده کرد. چاپ لیبل گلاسه تا به امروز بیشتر در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می­گرفت. به علت اینکه آنها معمولا اطلاعات زیادی درباره محصول خود به مشتری ارائه می­دهند. از این لیبل می­توان برای هشدار و ذکر محدودیت­های خاص نیز استفاده کرد.

مزایای برچسب گلاسه

برچسب گلاسه انواع مختلفی دارد و بسته به نظر و محصول شما می­تواند اشکال مختلفی داشته باشد. با توجه به نوع سطح مقاومت آن نیز تغییر خواهد نمود و شما باید این نکته را در نظر داشته باشید.

چاپ رفاه

برای چاپ تمامی این لیبل­ها می­توانید به چاپ رفاه مراجعه کنید. چاپ رفاه از سال 1355 فعالیت خود را در این عرصه شروع کرده و تا به امروز با تکنولوژی بهتر مشغول به کار است. برای تماشا محصولات و مقایسه آنها کافیست سری به وبسایت آی­چاپ بزنید.

سخن آخر

چاپ لیبل یکی از مراحل مهم در برندینگ و فروش محصول شماست که باید به آن توجه کنید. اگر برچسبی نامتناسب با محصولتان برگزینید احتمال شکست محصول شما بالا خواهد رفت. پس به آن توجه زیادی کنید. ممنونیم که تا سرانجام همراه ما بودید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1383

به "برای محصولات و کسب وکار خود چه لیبلی انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای محصولات و کسب وکار خود چه لیبلی انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید