امور مالیاتی استان، انتقال پرونده مالیاتی نفت را در هفت روز نهایی کند

به گزارش دوست داشتنی ها، استاندار ایلام گفت: اداره کل امور مالیاتی استان ایلام کار انتقال پرونده مالیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور را ظرف مدت یک هفته نهایی کند.

امور مالیاتی استان، انتقال پرونده مالیاتی نفت را در هفت روز نهایی کند

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان ایلام گفت براساس پیگیری های به عمل آمده و طبق دستور رییس سازمان امور اقتصادیاتی کشور، پول ناشی از درآمد اقتصادیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به صورت مستقیم وارد استان می شود.

وی افزود: 145 هزار بشکه نفت تولیدی در غرب کشور استخراج می شود که از این مقدار سهم استان ایلام 140 هزار بشکه و پنج هزار بشکه نیز سهم تولید استان های کرمانشاه و لرستان است.

استاندار ایلام ادامه داد: درآمد استان حول 2 محور نفت و درآمد های استانی نظیر اقتصادیات و سایر منابع درآمدی است که به این موضوعات باید از سوی مسوولان توجه شود.

بهرام نیا با اشاره به نقش سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با کسب و کار اقتصادیاتی، از بانک ها خواست نسبت به مسدود کردن حساب بدهکاران اقتصادیاتی اقدام کنند چرا که این امر منجر به ارتقا درآمد های استان خواهد شد.

وی در مورد شرایط تورم در استان ایلام نیز یادآور شد: تورم استان پس از سال ها که رتبه نخست کشور را داشت با ورود دستگاه های اجرایی، تعزیرات، بازرسی، دستگاه های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی، جهاد و صمت چهار رتبه تنزل یافته است.

استاندار ایلام به موضوع احداث میدان میوه و تره بار اشاره و افزود: راه اندازی میدان میوه و تره بار شهر ایلام، منجر به کاهش بیشتر نرخ تورم و نرخ میوه و تره در استان می شود.

خبرنگاران ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1389

به "امور مالیاتی استان، انتقال پرونده مالیاتی نفت را در هفت روز نهایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امور مالیاتی استان، انتقال پرونده مالیاتی نفت را در هفت روز نهایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید