اطلاعاتی از قیمت و شارژر سریع گلکسی واچ 5 منتشر شد

به گزارش دوست داشتنی ها، از آن جایی که فقط یک هفته تا رونمایی از سری گلکسی واچ 5 زمان به جای مانده امروز توانستیم به اطلاعاتی از قیمت و شارژر سریع این ساعت های هوشمند مورد انتظار دست پیدا کنیم.

اطلاعاتی از قیمت و شارژر سریع گلکسی واچ 5 منتشر شد

سامسونگ قرار است دقیقا هفت روز دیگر و در ساعت 5:30 دقیقه به وقت تهران، از محصولات سخت افزاری نو خود رونمایی کند. این محصولات شامل گوشی های تاشو، ایربادز گلکسی بادز 2 پرو و سری گلکسی واچ 5 می شوند که محصول آخر در دو مدل استاندارد و پرو در دسترس قرار می گیرد و این مطلب هم اتفاقا در رابطه با قیمت و مشخصات شارژر سریع آن است.

به لطف افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی SnoopyTech، پیروز شدیم تصویری از شارژر سریع گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو را بدست بیاوریم. تصویری که نشان می دهد این شارژر دقیقا شبیه به شارژر نسل قبل است و به صورت مغناطیسی، ساعت را روی خود نگه می دارد تا شارژ گردد. اما مهم ترین تغییر، خروجی است؛ یعنی دیگر از کابل USB-A برای آن استفاده نمی گردد بلکه کاربر اکنون می تواند محصول خود را با شارژری با رابط USB-C شارژ کند که تغییر مثبت و چشمگیری به شمار میرود. چون شارژرهایی که رابط USB-C دارند معمولا سرعت بالایی را هم در شارژ یک گجت ارائه می دهند که این موضوع در رابطه با شارژر سریع گلکسی واچ 5 هم صدق می نماید.

طبق اطلاعات منتشر شده پیرامون توانایی این شارژر در شارژ گلکسی واچ 5، ظاهرا کاربران قادر خواهند بود در مدت نیم ساعت، با یک آداپتور 10 واتی، ساعت را تا 45٪ شارژ نمایند. اگرچه این مقدار بیشتر از مدت زمانی است که برای شارژ گلکسی واچ 4 تا همین میزان احتیاج داریم اما با این حال نماینده سامسونگ همچنان از اپل واچ سری 7 که در مدت 45 دقیقه تا 80٪ شارژ می گردد عقب تر ایستاده است. کمی بالاتر، فاسیل جن 6 ایستاده که در مدت نیم ساعت می تواند 80٪ شارژ گردد که فوق العاده است. متأسفانه نمی دانیم شارژ کامل گلکسی واچ 5 چقدر طول خواهد کشید اما با این شرایط، بعید است کمتر از 1 ساعت باشد.

SnoopyTech بعلاوه در یک توییت دیگر، قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو را هم فاش کرد که البته پیش از این در رابطه با این موضوع یک سری اطلاعات منتشر شده بود. هرچند اطلاعات بیشتر می تواند ما را از بابت صحت خبرهایی که تا به امروز خوانده بودیم، مطمئن کند. طبق گفته های این افشاگر، مدل 40 میلی متری از گلکسی واچ 5 احتمالا چیزی در حدود 350 دلار خواهد بود و برای مدل 44 میلی متری آن هم 390 دلار در نظر گرفته خواهد شد. مدل پرو هم فقط در یک مدل و با قیمت 560 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیش از این گفته می شد قیمت سری واچ 5 به توضیح زیر خواهد بود؛ یعنی گلکسی واچ 5 پرو در گران ترین مدل خود با قیمت 540 یورو به فروش می رسد که با تبدیل واحد، عددی نزدیک به 550 دلار به دست می آید. اما ظاهرا SnoopyTech معتقد است قیمت واچ 5 پرو از آنچه که تبدیل واحد می گوید هم گران تر خواهد بود. البته قیمت اعلام شده برای مدل استاندارد کمی نزدیک تر به چیزی بود که پیش تر اعلام شد.

سامسونگ 19 مرداد از این محصولات در کنار گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و بعلاوه گلکسی بادز 2 پرو رونمایی می نماید. انتظار داریم در طول این مدت باز هم خبرهای بیشتری از این محصولات به دستمان برسد اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد، تا یک هفته دیگر تمام ابهاماتی که پیرامون آن ها وجود دارد رفع خواهد شد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1354

به "اطلاعاتی از قیمت و شارژر سریع گلکسی واچ 5 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از قیمت و شارژر سریع گلکسی واچ 5 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید