اتاق بندرعباس 2 مدرسه در منطقه ها زلزله زده هرمزگان احداث می نماید

به گزارش دوست داشتنی ها، رئیس اتاق بندرعباس از احداث یک مدرسه به نام ملک التجار شیخ احمد گله داری در شهر فین و یک مدرسه به نام ملک التجار حاج مختار مشیردوانی در روستای دشت از توابع فین هرمزگان اطلاع داد.

اتاق بندرعباس 2 مدرسه در منطقه ها زلزله زده هرمزگان احداث می نماید

محمدرضا صفا در این رابطه اظهار کرد: در پی برنامه احداث 10 مدرسه به وسیله اتاق بندرعباس بر اساس توافق فی مابین اتاق و اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، 2 مدرسه به نام زنده یاد ملک التجار شیخ احمد گله داری و زنده یاد ملک التجار حاج مختار مشیردوانی در منطقه زلزله زده فین به وسیله اتاق بندرعباس احداث می گردد.

وی اضافه نمود: این 2 مدرسه با هدف یاری به منطقه زلزله زده فین و توسعه فضای آموزشی در حالی احداث می گردد که نام خوش آوازه ملک التجار شیخ احمد گله داری و ملک التجار زنده یاد حاج مختار مشیردوانی به عنوان تاجران به نام استان هرمزگان و با هدف زنده نگاه داشتن بزرگ مردان عرصه تجارت بر سر درب این مدارس خواهد درخشید.

صفا توضیح داد: اتاق بندرعباس در باب خدمات عام المنفعه سهم و دین خود را ادا نموده است و اینک با احداث 10 باب فضای آموزشی در منطقه ها کمتر برخوردار استان هرمزگان سعی دارد نام خوش آوازه و نیک بزرگ مردان عرصه تجارت را در فکر روح نسل تازه زنده نگاه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اضافه نمود: مدرسه نخست 6 کلاسه با زیربنای 304 مترمربع در شهر فین به نام شیخ احمد گله داری و مدرسه دوم با 3 کلاس با زیربنای 168 مترمربع در روستای دشت از توابع شهرستان فین احداث می گردد که نیمی از هزینه احداث این مدارس به وسیله اتاق بندرعباس به حساب اداره کل نوسازی استان واریز و به زودی عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1162

به "اتاق بندرعباس 2 مدرسه در منطقه ها زلزله زده هرمزگان احداث می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق بندرعباس 2 مدرسه در منطقه ها زلزله زده هرمزگان احداث می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید