Huawei Matebook D15؛ لپ تاپی مناسب برای کارهای روزمره

به گزارش دوست داشتنی ها، هوآوی به عنوان شرکتی فعال در حیطه های مختلف تکنولوژی، عزم خود را جزم نموده تا در آینده ای نزدیک به یکی از بازیگران اصلی در فراوری محصولات مختلف حوزه فناوری تبدیل گردد. یکی از این حوزه ها بخش لپ تاپ است که هوآوی از سال 2016 وارد آن شده و رشد سالانه قابل توجهی را در آن تجربه نموده است.

Huawei Matebook D15؛ لپ تاپی مناسب برای کارهای روزمره

هوآوی به عنوان یکی از نوآورترین شرکت های حوزه گوشی های هوشمند شناخته می گردد که حالا با ورود به دنیای کامپیوترهای شخصی بسیاری از این فناوری ها را وارد این حیطه نیز نموده است. صفحه نمایش Fullview یکی از این فناوری ها است که به کاربر نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه به میزان 87 درصد را ارائه می دهد. صفحه نمایش 15.6 اینچی با حاشیه هایی بسیار نازک که به میزان 5.3 میلی متر کاهش پیدا نموده است، بهترین کیفیت تصویری را برای تماشای ویدیو و دیگر کارها را به همراه دارد.

این لپ تاپ که جهت حمل و نقل آسان طراحی شده است، به همین دلیل وزن آن فقط 1.53 کیلوگرم بوده و عرض 16.9 میلی متری دارد. این یعنی کاربر می تواند این لپ تاپ را به راحتی جابه جا کند. علی رغم این حجم کم این لپ تاپ از قدرت پردازشی خوبی نیز برخوردار است. Huawei Matebook D 15 از پردازنده های قدرتمند شرکت های Intel و AMD استفاده می نماید که عملکردی قدرتمند را برای این دستگاه به ارمغان می آورند.

در بخش حافظه این دستگاه مجهز به حافظه بسیار سریع SSD است که بر عملکرد دستگاه اضافه می نماید. همچنین در بحث عملکرد گرافیکی نیز 16GB حافظه RAM کنار پردازنده گرافیکی NVidia GeForce امکان اجرای نرم افزارهای گرافیکی و طراحی را بدون کمترین مشکل به کاربر می دهد. علاوه بر حافظه سریع SSD، این لپ تاپ از حافظه HHD نیز استفاده می نماید. این حافظه های قدیمی تر سرعت کمتری داشته ولی امکان ذخیره حجم بیشتری از اطلاعات را به کاربر می دهد.

قابلیت دیگری که از دنیای گوشی های هوشمند وارد حوزه لپ تاپ شده است، سنسور اثر انگشت است که به کاربر امکانات حفاظتی قدرتمندی را کنار راحتی کار با دستگاه ارائه می دهد. قابلیت دیگر لپ تاپ در بخش امنیت اطلاعات دوربین خاص آن است که امکان پنهان شدن درون کیبورد را دارد. این یعنی هر زمان که احتیاج داشته باشید می توانید از این دوربین بهره ببرید و در باقی زمان ها آن را در دستگاه پنهان نموده و غیر فعال کنید.

Huawei Matebook D15 از تعداد زیادی درگاه ارتباطی استفاده می نماید که به کاربر انعطاف لازم جهت کار با دستگاه و اتصال آن به دیگر دستگاه ها را به راحتی و با گستردگی زیاد می دهد. این محصول که یکی از پرفروش ها در بازار جهانی بوده و به سرعت صندلی خود را در این حوزه پیدا نموده است، به زودی به وسیله کانال های معتبر وارد بازار ایران می گردد.

برای آشنایی کامل با این لپ تاپ می توانید جزییات بیشتری از آن را در رویداد معرفی محصولات هوآوی در تاریخ 4 تیر ماه به صورت آنلاین تماشا کنید. این رویداد آنلاین از ساعت 20 از صفحهhttps://www.aparat.com/HuaweiMobileFarsi قابل مشاهده است.

منبع: همگردی
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 336

به "Huawei Matebook D15؛ لپ تاپی مناسب برای کارهای روزمره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Huawei Matebook D15؛ لپ تاپی مناسب برای کارهای روزمره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید