یزدانی از امیدهای اصلی ما در المپیک است، پشتوانه های خوبی داریم

به گزارش دوست داشتنی ها، عباس حاج کناری در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: با توجه به در پیس بودن رقابتهای قهرمانی آسیا و میادین گزینشی برای کسب سهیمه المپیک، اردوهای آماده سازی آزادکاران در حال پیگیری است و یک اردوی دیگر تا اعزام به قهرمانی آسیا پیش رو داریم. اردوی کنونی اوایل بهمن ماه آغاز شد و تا روز 14 بهمن ادامه دارد که بعد از چند روز استراحت اردوی بعدی را استارت خواهیم زد.

یزدانی از امیدهای اصلی ما در المپیک است، پشتوانه های خوبی داریم

وی در خصوص آخرین شرایط حسن یزدانی گفت: خوشبختانه این آزادکار عنوان دار و پرامید، فرایند درمانی مطلوبی را طی می کند و با همین شرایط می توان گفت او بزودی می تواند تمرینات اصلی و جدی خود را آغاز کند. یزدانی همچنان یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در المپیک است و باید در زمان باقیمانده تا المپیک به بهترین شرایط روحی و جسمی برسد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد به برنامه ها و اهداف اصلی کادر فنی اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف ما کسب سهمیه های باقیمانده المپیک است که امیدواریم در میادین پیش رو بتوانیم به این هدف دست یابیم. ضمن اینکه ما باید بزودی در رقابتهای قهرمانی آسیا هم به میدان برویم و باید بتوانیم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

حاج کناری در سرانجام گفت: خوشبختانه پشتوانه های باانگیزه ای داریم که در صورت حمایت و هدایت صحیح می توانند نسل آینده قهرمانان کشتی را بسازند. البته این مساله به اقدامات خوب و سازنده کادر فنی رده نوجوانان در سالهای گذشته مربوط است که مربیان پایه توانستند نسل توانمند و مطمئنی را برای آینده ساخته و پرداخته کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 13

به "یزدانی از امیدهای اصلی ما در المپیک است، پشتوانه های خوبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی از امیدهای اصلی ما در المپیک است، پشتوانه های خوبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید