گفتگوهای ثمربخشی درباره حل بحران قطر با 4 کشور عربی اجرا شده است

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، احمد الناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت امروز آدینه سخنانی را در مورد حل و فصل بحران قطر با 4 کشور عربی مطرح نمود. وی در این خصوص گفت: تا به امروز گفتگوهای ثمربخشی در این زمینه اجرا شده است.

گفتگوهای ثمربخشی درباره حل بحران قطر با 4 کشور عربی اجرا شده است

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه کویت همچنین در این زمینه تأکید کرد: در راستای کوشش ها برای تحقق آشتی میان قطر و 4 کشور عربی، تا به امروز گفتگوهایی صورت گرفته است که می توان آنها را مثمرثمر توصیف کرد.

این مقام کویتی در ادامه مطرح کرد: تمامی طرف هایی که در گفتگوهای مذکور شرکت کردند، برای حل و فصل هرچه سریع تر بحران دوحه ابراز تمایل کردند. پس از این اظهارات وزیر خارجه کویت نیز محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر تأکید کرد: اظهارات وزیر خارجه کویت گام مهمی در راستا حل بحران محسوب می گردد.

وی پیشتر نیز در سخنانی اعلام نموده بود که هر راهکاری برای حل و فصل بحران قطر با کشورهای تحریم کننده باید فراگیر و حافظ صلح خلیج فارس باشد. وزیر خارجه قطر گفته بود که دوحه از کوشش ها برای انتها این بحران استقبال می نماید.

لازم به ذکر است، چهار کشور عربستان سعودی، مصر، امارات و بحرین از پنجم ژوئن 2017 روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند و ضمن محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور، 13 شرط از جمله کاهش روابط با تهران و تعطیلی شبکه الجزیره را برای از سرگیری این روابط مشخص کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 540

به "گفتگوهای ثمربخشی درباره حل بحران قطر با 4 کشور عربی اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوهای ثمربخشی درباره حل بحران قطر با 4 کشور عربی اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید