کرونا ، فرایند کاهشی میزان فوتی ها در اسپانیا و افزایش مبتلایان در روسیه

به گزارش دوست داشتنی ها، طبق آمار رسمی امروز یکشنبه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه همچنان رو به گسترش است و در اسپانیا فرایند کاهش شمار فوتی ها ادامه دارد.

کرونا ، فرایند کاهشی میزان فوتی ها در اسپانیا و افزایش مبتلایان در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های اسپانیا و روسیه امروز یکشنبه آمار جدیدی از شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشورها ارائه دادند.

به گزارش رویترز، جدیدترین آمار ارائه شده توسط دولت اسپانیا درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور نشان می دهد که طی 24 ساعت گذشته 410 نفر بر اثر ابتلا به ویروس جان باختند. روز شنبه 565 اسپانیایی بر اثر کرونا فوت نموده بودند.

طبق آمار جدید وزارت بهداشت اسپانیا که نشان از فرایند کاهشی شمار فوت در این کشور است، تا به امروز یکشنبه 20453 نفر بر اثر ابتلا به کرونا قربانی شدند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در اسپانیا به 195944 نفر افزایش یافته است. روز گذشته مجموع مبتلایان 191726 نفر بود.

از روسیه هم خبر رسیده که افزایش شمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به یک رکورد جدید رسیده است.

طبق اعلام مرکز ویژه مقابله با ویروس کرونا در روسیه طی 24 ساعت گذشته 6060 مورد جدید ابتلا در این کشور به ثبت رسیده و مجموع کل مبتلایان به 42853 نفر رسیده است.

طبق آخرین خبرها تا به امروز 361 نفر از مردم روسیه بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 198

به "کرونا ، فرایند کاهشی میزان فوتی ها در اسپانیا و افزایش مبتلایان در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، فرایند کاهشی میزان فوتی ها در اسپانیا و افزایش مبتلایان در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید