کار فریلنس در اروپا

به گزارش دوست داشتنی ها، اما بسیاری از دولت ها از این فرایند رو به رشد پیروی ننموده اند و ویزاهای فریلنس را برای بازدید نمایندگان یا جهانگرد های اروپا ارائه می دهند. مشخصا این موضوع به این دلیل است که دولت ها سیستم های مهاجرتی فعلی را برای اینکه شرکت ها، کارمندانی که به عنوان روز کاری معمولی خود بصورت حضوری در دفتر کار می نمایند را داشته باشند، ایجاد نموده اند.

کار فریلنس در اروپا

حال اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که بتوانید از یکی از 26 کشور منطقه مالی اروپا (EEA) پاسپورت خود را تهیه کنید، انجام کار فریلنس در اروپا برایتان ساده تر خواهد بود. اما اگر اینطور نباشد، چگونه باید با قوانین فعلی مهاجرت فریلنسرها به اروپا برخورد کرد؟

چه چیزی اروپا را برای کار فریلنس و فریلنسرها جذاب می نماید؟

ویزاهای فریلنس اروپا

همانطور که در زیر خواهید دید، گزینه های ویزای فریلنس زیادی در اروپا وجود دارد تا بتوانید به عنوان فریلنسر به اروپا مهاجرت کنید.

زیرساخت عالی اروپا

در سرتاسر اروپا، اینترنت پر کیفیت پیدا وجود دارد. این سرویس در واقع خون حیاتی برای یک فریلنسر است.

همچنین بیشتر کشورهای اروپایی زیرساخت های درمانی خوبی دارند، زیرساخت های حمل و نقل اروپا نیز بسیار مناسب است.

هزینه زندگی در اروپا

شما می توانید یک کشور و شهر اروپایی مطابق با بودجه خود پیدا کنید. برای مثال کشورهای اروپای جنوبی و شرقی بسیار کم هزینه هستند و در اروپای غربی نیز حتی گران ترین کشورهای آن دارای مناطق کم هزینه هستند. با کمی تحقیق و جستجو و مشاوره با وکلای مهاجرت می توانید بهترین شهر را برای مهاجرت خود و انجام کار فریلنس در اروپا پیدا کنید.

کیفیت زندگی در اروپا

یکی از عوامل انتخاب یک کشور برای مهاجرت، خصوصیات مخصوص آن کشور است که مد نظر مهاجران قرار می گیرد؛ حال اگر هریک از این خصوصیات حائز اهمیت سواحل بکر، زندگی شلوغ شهری و یا آرامش و سکوت باشد، می توانید تمام اینها در در نقاط مختلف اروپا پیدا کنید.

فرهنگ و زندگی اجتماعی اروپا

موزه ها، موسیقی، هنر، جشنواره ها ، مهمانی ها و غذاهای مختلف و جذاب زیادی در اروپا وجود دارد که توجه همه را به خود جلب می نماید.

بهترین شهرهای اروپا برای فریلنسرها

لیسبون، برلین، بارسلونا، آتن، کراکوف، بوداپست، پلوودو و تالین جزء بهترین شهرها برای انجام کار فریلنس در اروپا هستند، اما، انتخاب بهترین شهر برای شما یک انتخاب شخصی است زیرا شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزهایی برای شما مهم است.

چگونه می توان در اروپا کار و مسافرت کرد؟

کار کردن بطور نامحسوس!

در حالی که این موضوع از نظر فنی غیرقانونی است اما هزاران نفر از فریلنسرهایی که در اروپا کار فریلنس انجام می دهند از ویزای توریستی شینگن برای ورود به کشور مورد نظر خود استفاده می نمایند. این ویزا امکان اقامت حدبیشتر 90 روزه در یک دوره شش ماهه را در اروپا فراهم می نماید. وقتی این دوره منقضی شد، باید ویزای خود را برای یک مقصد جدید یا همان مقصد قبلی تمدید کنید.

در حال حاضر بیشتر دولت های اروپایی روی این موضوع چشم های خود را می بندند، اما با این حال بعضی از دولت ها آغاز به پرسیدن سؤالات سخت از فریلنسرهایی که قصد ورود به کشورشان را دارند، نموده اند. از این رو ممکن است راستا اخذ ویزای توریستی در آینده سخت تر گردد زیرا تعداد و اثرات افرادی که از این مزیت استفاده می نمایند در حال افزایش است.

خود را در یک کشور مستقر کنید، ویزا بگیرید تا در آن کشور زندگی و کار کنید. سپس از محل استقرار خود به کشورهای دیگر اروپا سفر کنید

در مقاله بعد ما به هشت روش زندگی و انجام کار فریلنس در اروپا به عنوان یک فریلنسر خواهیم پرداخت.

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 510

به "کار فریلنس در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار فریلنس در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید