تور دبی ارزان: پیشنهاد اغوا کننده اماراتی ها به ستاره پرسپولیس

به گزارش دوست داشتنی ها، یک باشگاه اماراتی برای نیم فصل پیشنهاد اغوا کننده و سنگینی به وحید امیری داده، اما این بازیکن آن را رد نموده است. گرچه وحید امیری قراردادش با پرسپولیس را 3 فصل تمدید نموده و بدون اجازه این باشگاه قادر به جدایی نیست، اما بازیکنانی را سراغ داریم که با همین شرایط از این تیم جدا شده اند. آچار فرانسه پرسپولیس به خاطر درخشش در تیم ملی ایران لقب ستاره گرفته و برهمین اساس مورد توجه کشور های حاشیه خلیج فارس و تیمی پولدار از کشور امارات قرار گرفته است اما به قول سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان تهرانی، باشگاه پرسپولیس باید قدر وحید امیری را بیشتر بداند.

تور دبی ارزان: پیشنهاد اغوا کننده اماراتی ها به ستاره پرسپولیس

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بازیکنی که رفتاری کمتر دیده شده از سوی یک بازیکن پرسپولیس (یا استقلال) می گوید: جا دارد از طرفداران بزرگ پرسپولیس عذرخواهی کنم. رفتن من رفتن خوبی نبود و شاید این اولین بار است که من این را با صراحت می گویم و شاید همین قضیه هم باعث شد من اتفاقاتی بر خلاف چیزی که مدنظر خودم بود برایم رخ بدهد. نه اینکه آه طرفدار باشد. آن ها با این قضیه کنار آمدند، اما من خودم کنار نیامدم که چطور رفتی و تیمت نفرات کمی در آن فصل سخت داشت و پنجره بسته بود و این ها باعث شد در طول یک سالی که من در ترکیه بودم مدام یه این قضیه فکر می کردم.

حالا او نه در حرف بلکه در عمل هم ثابت نموده است دلش با پرسپولیس است و می خواهد در این تیم بماند.

شاید آن موقع بعد از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه هر بازیکن دیگری هم در سن 30 سالگی (همسن وحید امیری) بود از آخرین فرصت برای لژیونر شدن در اروپا استفاده می کرد و به ترکیه می رفت، اما این فوتبالیست پهلوان صفت هنوز بابت یک رفتار و تصمیمی حرفه ای خاضعانه عذرخواهی می نماید.

شاید هربازیکن دیگر پرسپولیس بود با شنیدن پیشنهاد اماراتی ها دست و پایش را گُم نموده یا به هر ترفندی برای جدایی متوسل می شد، اما وحید امیری هر کسی نیست. لازم به ذکر است؛ وحید امیری درحالی پیشنهاد وسوسه انگیز اماراتی ها را رد نموده که به گفته خودش (در یک برنامه تلویزیونی) تنها 5 درصد در فصل جاری دریافتی داشته است!

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1137

به "تور دبی ارزان: پیشنهاد اغوا کننده اماراتی ها به ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: پیشنهاد اغوا کننده اماراتی ها به ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید