پروژه تازه گوگل معرفی گردید ، اینترنت امن ، حفظ کامل حریم خصوصی کاربران

به گزارش دوست داشتنی ها، پروژه نو گوگل موسوم به Project Fi به صورت اتوماتیک شما را برای هر اتصال به یک وی پی ان متصل می نماید. این به معنای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر برای کاربران است.

پروژه تازه گوگل معرفی گردید ، اینترنت امن ، حفظ کامل حریم خصوصی کاربران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، Project Fi یک سرویس بی سیم گوگل است که از شبکه های اینترنتی مورد استفاده کاربر محافظت می نماید.

گوگل اعلام نمود که این شبکه پیشرفته تازه را به زودی رونمایی می نماید. Project Fi سرویس تلفن بی سیم گوگل است. کاربران با پرداخت 20 دلار برای تماس و متون در سطح نامحدود هزینه می نمایند .

این سرویس در ایالات متحده،در سرویس های مخابراتی تی موبایل، اسپرینت و بعضی دیگر از بسته های مخابراتی فعال است. افزون بر این ها در بیش از 170 شرکت کار می نماید. به نظر می رسد این سیستم برای افرادی که زیاد مسافرت می نمایند بسیار مناسب است.

در حال حاضر، با شبکه پیشرفته تازه، Project Fi به طور اتوماتیک کاربران به یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) برای هر اتصال دسترسی خواهند داشت.این به این معنی است که هر زمان که به وای فای و یا داده های تلفن همراه متصل می شوید، از وی پی ان استفاده می کنید. این یعنی زمانی که شما آنلاین هستید، یک لایه امنیتی اضافی به شما تعلق می گیرد و اطلاعات مرورگرتان کاملا محفوظ می ماند.

جالب است که با یاری این سرویس به کاربران اطلاع داده می گردد که دسترسی آنان به سیستم وای فای با مسئله ای روبرو است یا تنظیمات گوشی شما در معرض خطر و آسیبی واقع شده است یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1420

به "پروژه تازه گوگل معرفی گردید ، اینترنت امن ، حفظ کامل حریم خصوصی کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه تازه گوگل معرفی گردید ، اینترنت امن ، حفظ کامل حریم خصوصی کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید