ورود پهپاد به هلال احمر

به گزارش دوست داشتنی ها، سخنگوی جمعیت هلال احمر از بهره گیری هلال احمر از پهپاد در آینده نزدیک اطلاع داد.

ورود پهپاد به هلال احمر

محمد نصیری در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: استفاده از ظرفیت پهپادی یکسالی است که در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفته است، چرا که ما از این سیستم می توانیم برای ارزیابی حوادث طبیعی، جاده ای، حریق و ... استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در برخی جاها و مواقع امکان استفاده ازهلیکوپتر وجود ندارد، پهپادها می توانند یاری زیادی به ما بکنند. از طرف دیگر با توجه به اصطحلاک، هزینه های جانبی، زمان بر بودن و ... که در مرود هلیکوپترها وجود دارد، می توان در بسیاری از موارد از پهپاد استفاده کرد.

نصیری با اشاره به ظرفیت و توان بالای کشورمان در تکنولوژی ساخت و استفاده از پهپادها نیز گفت: با ارزیابی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که به وسیله خرید خدمت، از این پهپادها استفاده کنیم و در این خصوص مذاکراتی هم با چند دستگاه و نهاد شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره اینکه پهپادها چه زمانی در هلال احمر به کار گرفته خواهند شد، اظهارکرد: همانطور که گفتم این موضوع از مدت ها قبل در سیاست ما هست و سال جاری اجرایی می گردد.

به گفته وی، یکی از بیشترین کارکردهای پهپاد در بخش ارزیابی و مواردی از این دست آن است که می توان با هزینه کمتر و سرعت و دقت بیشتری وارد عمل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 349

به "ورود پهپاد به هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پهپاد به هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید