نکات مهم مغایرت معدل کارشناسی برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد در دانشگاه ها

به گزارش دوست داشتنی ها، اگر معدلی که در زمان ثبت نام کنکور ارشد به سازمان سنجش اعلام کردید با معدلی که در مدرک کارشناسی شما درج می گردد، مغایرت دارد باید برای برطرف آن اقدام کنید.

نکات مهم مغایرت معدل کارشناسی برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد در دانشگاه ها

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی باید هنگام ثبت نام در واحد مورد پذیرش خود نسبت به ارائه معدل مدرک کارشناسی خود باید توجه داشته باشند.

مطابق اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه معین گردد متقاضی حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نیست قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

براین اساس با توجه به اینکه در دستورالعمل ثبت نامی ارسالی به تمامی دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ابلاغ شده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد)، صرفا ثبت نام موقت و مشروط به عمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت نام موقت از آنان بعمل آمده و آنالیز لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیانی که دارای مغایرت معدل هستند باید شرایط نهائی خود را تا خاتمه آذر ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه و یا پیگیری از سازمان سنجش جداً خودداری نمایند.

پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آن ها برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ 30 آبان نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند. در ضمن آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آن ها برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن ماه) باشد می توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1110

به "نکات مهم مغایرت معدل کارشناسی برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد در دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم مغایرت معدل کارشناسی برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد در دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید