نکاتی برای چیدمان در خانه برای از بین بردن شلوغی ها

به گزارش دوست داشتنی ها، چه کسی می خواهد در یک خانه درهم و برهم زندگی کند؟ ما فرض می کنیم که هیچ کس. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که همه موارد به علت کمبود متر مربع همپوشانی دارند. گاهی در مشغله های زندگی ، دلتنگ مرتب کردن خانه می شویم. در حالی که می توان از همان ابتدا با توجه به نکاتی فرایند چیدمان خانه را آسان کرد. در این مقاله به چند نکته برای چیدمان در خانه بدون دیده شدن شلوغی ها می پردازیم.

نکاتی برای چیدمان در خانه برای از بین بردن شلوغی ها

اگر بگوییم به هم ریختگی خانه بیشتر به علت رها کردن یک کالا در مکانی تصادفی پس از استفاده به جای بازگرداندن آن به جای اولیه است ، احتمالا اشتباه نمی کنیم. با این حال ، یک زندگی منظم احتیاج به محیطی دارد که همه چیز در جای خود باشد.

البته گاهی اوقات کوشش برای از بین بردن بی نظمی شاید خسته نماینده باشد. عادت به قرار دادن اشیاء در جای خود نیز از خستگی به هنگام چیدمان در خانه به علت شلوغی شلوغ جلوگیری می نماید. آیا می دانید چه نوع نظمی را باید در خانه خود مشخص نمایید تا بتوانید به شیوه ای منظم حتی در خانه های کوچک زندگی کنید؟

از کمدها کارآمدتر بهره ببرید

با استفاده از هر فضای داخلی که بتوانید در آن فضا را بسیار کارآمدتر ایجاد کنید ، در فضا صرفه جویی خواهید کرد. چه قفسه ها را داخل درهای کابینت قرار دهید ، چه از جعبه های سازمان دهنده در داخل کابینت ها بهره برده و یا از پایه های قفسه ای استفاده نمایید.

با این راهکارها متوجه خواهید شد که می توانید اقلام بیشتری را در پشت درهای بسته کابینت و کشوها نگهداری کنید. علاوه بر این ، از آنجایی که وسایل را روی هم نمی چینید ، احتمال افتادن همه چیز در کمد را هنگام برداشتن هر وسیله ای به حداقل می رسانید.

از راهکار های ذخیره سازی قفسه بهره مند شوید

شما می توانید با استفاده از راهکار های قفسه بندی در حمام ، اتاق نشیمن ، رخت کن ، هر جایی که فکرش را بکنید ، فضای بیشتری به دست آورید. یونیت های قفسه نیز با ظاهر زیبایی خود به تکمیل چیدمان در خانه شما یاری می نمایند.

بعلاوه به شما این امکان را می دهد که با پر کردن هر فضای ممکن ، مشابه مورد قبلی ، فضایی را در خانه خود ایجاد نمایید. از قفسه های حمام برای چیدن حوله ها یا برای اهداف دیگر بهره ببرید. با بهره گیری از سیستم های قفسه بندی ، خانه شما بسیار جادارتر می گردد.

مبل های کگرددار را ترجیح دهید

مبل کگرددار ، یکی از گزینه های مبلمان در سال های اخیر ، از اولین مواردی است که به هنگام چیدمان در خانه به فکر می رسد. با این حال ، ما می خواهیم آن را به فهرست خود اضافه کنیم و با پیشنهادات خود الهام بخش شما باشیم که از به خطر افتادن دکوراسیون و حفظ نظم در خانه شما جلوگیری کند.

در این راستا باید بگوییم که ست مبلمان که امکان نگهداری وسایل را بر زیر خود می دهد ، نمونه خوبی از مبل های گوشه ای بوده که به ویژه در خانه های کوچک نقش مهمی را ایفا می نمایند.

از استند جواهرات بهره ببرید

حتما تا به حال با ابزارهای سازمان دهنده زیادی با سبک های مختلف مناسب چیدمان در خانه برخورد نموده اید که برای چیدمان جواهرات استفاده می گردد. بعضی به شما این امکان را می دهند که جواهرات خود را با قرار دادن آن بر روی یک صفحه فلزی مرتب کنید ، در حالی که بعضی دیگر به شما اجازه می دهند گوشواره ، گردنبند ، انگشتر و سایر اکسسوری خود را به طور جداگانه با محفظه های کوچک خود ذخیره نمایید.

شما با انتخاب گزینه ایده آل از بین چنین محصولاتی ، فرایند چیدمان خانه را تسهیل می کنید. به این ترتیب حتی می توانید در صورت گم شدن یا مخلوط شدن جواهرات تان با یکدیگر ، احتیاط هوشمندانه ای انجام دهید.

از یونیت تلویزیون بهره ببرید

اشتباه نیست اگر بگوییم یونیت های تلویزیون ، یکی از محبوب ترین مبلمان های اخیر ، اکنون جایگزین پایه های تلویزیون شده اند. البته نقش یونیت های تلویزیون و بعلاوه تصاویر تزیینی یونیت های تلویزیون در ایجاد فرصت برای نگهداری بیشتر وسایل در منازل را نمی توان منکر شد.

زیرا یونیت های تلویزیون که به اجزای جدایی ناپذیر چیدمان در خانه تبدیل شده اند ، فضایی را برای شما ایجاد می نمایند تا بتوانید وسایل خود را با ماژول های خود با درب یا کشو نگهداری کنید.

از این نظر می توان ادعا کرد که یونیت تلویزیون چوبی که فضایی گرم به دکوراسیون اتاق نشیمن می بخشد ، با محفظه های خود می تواند یکی از برترین راهکار ها برای چیدمان در خانه باشد که به شما امکان می دهد وسایل خود را به دلخواه خود نگهداری کنید.

کمد خود را به روی دیوار ببرید

ممکن است پس از خواندن عنوان ، لحظه ای مکث نموده باشید. با این حال ، باید به این نکته اشاره نماییم که وقتی به شما پیشنهاد می کنیم کمد خود را به روی دیوار ببرید ، در واقع منظورمان قرار دادن قفسه ها یا کابینت ها روی دیواری است که میز خود را به آن تکیه می دهید. با این مرحله که به شما امکان می دهد فضایی را که می توانید روی میز خود بهره ببرید توسعه دهید ، اکنون دیگر قلم یا دفترچه یادداشت خود را گم نمی کنید.

میزهای وسط مبلمان را سازماندهی کنید

محصولات میز وسط یکی از خاص ترین بخش های چیدمان در خانه ، این ماموریت را دارند که یک راه حل ایده آل برای نگهداری گوشی ، لیوان ، پارچ ، سینی و بسیاری از وسایل دیگر ، جدای از ظاهر ، دور از چشم باشند.

با این حال ، با افزایش تعداد اقلام انباشته شده روی این میزها ، همه چیز از کنترل خارج شده و تصویری شلوغ و غیر زیبا در محیط ظاهر می گردد. راهکار این است که در وهله اول وسایلی را که استفاده نموده اید در جای خود قرار دهید. ضمناً ناگفته نماند که با استفاده از سینی تزئینی روی میز می توانید وسایل خود را مرتب کنید.

فضای مرده را در یخچال نگذارید

نظم در خانه ، هر منطقه را پوشش می دهد. این شامل یخچال شما نیز می گردد. بنابراین چگونه می توانید نظم را در یخچال ایجاد کنید؟ بهتر است که جعبه ها را بعد از قرار دادن سبزیجات ، میوه ها ، نوشیدنی ها ، غذاهای پخته شده ، اقلام صبحانه و سایر محصولات در جعبه ها در قفسه های یخچال قرار دهید تا با یکدیگر تماس نداشته باشند.

به این ترتیب یخچال را موثرتر نموده و حتی فرصت نگهداری مواد غذایی بیشتری را پیدا می کنید. بعلاوه می توان با اعمال همین ایده در قسمت فریزر یخچال ، فضای بیشتری را برای غذا باز کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1342

به "نکاتی برای چیدمان در خانه برای از بین بردن شلوغی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی برای چیدمان در خانه برای از بین بردن شلوغی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید