مقام پنجم شطرنج بازان ایران در لیگ جهانی اینترنتی

به گزارش دوست داشتنی ها، تیم شطرنج آنلاین ایران در لیگ جهانی پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل فرانسه به پیروزی رسیده و در صندلی پنجم قرار بگیرد.

مقام پنجم شطرنج بازان ایران در لیگ جهانی اینترنتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، هشتمین دور از پیکارهای لیگ جهانی شطرنج آنلاین با پیروزی تیم ایران در هر سه بخش بولت، بلیتس و سریع برابر تیم فرانسه به سرانجام رسید. تیم ایران با نتایج 142 بر 38 در بولت، 154 بر 42 در بلیتس و 81 بر 45 در رقابت سریع به پیروزی دست یافت.

در این رقابت ها هشت تیم در دو مرحله به مصاف هم رفتند. پس از رقابت در مرحله مقدماتی، چهار تیم پیروز به صعود به گروه قهرمانان شدند و چهار تیم باقی مانده با هم رقابت کردند تا به دسته پایین تر سقوط ننمایند.

بعد از رقابت بین چهار تیم پایین جدول، دو تیم که کمترین امتیاز را به دست آوردند به لیگ دسته پایین تر سقوط کردند و جای آنها را تیم هایی که پیروز شده اند در دسته پایین تر بیشترین امتیاز را کسب نمایند گرفتند.

تیم ایران که از صعود به لیگ قهرمانان باز ماند، با نتایج دور قبل نگرانی بابت سقوط به دسته پایین تر نداشت و برای تثبیت صندلی پنجم روز یکشنبه (28 اردیبهشت) مقابل تیم فرانسه نهاده شد. ایران با این پیروزی و با توجه به کارنامه خود در این مسابقات پیروز شد صندلی پنجم لیگ جهانی شطرنج آنلاین را کسب کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 265

به "مقام پنجم شطرنج بازان ایران در لیگ جهانی اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام پنجم شطرنج بازان ایران در لیگ جهانی اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید