معرفی 10 شرکت برتر از نگاه کاربران که بهترین اینترنت خانگی را ارائه می نمایند

به گزارش دوست داشتنی ها، در حال حاضر اینترنت یکی از پربحث ترین و مطرح ترین موضوعات دنیا محسوب می گردد. بسیاری از مردم به وسیله اینترنت کارهای خود را انجام می دهند و عده ای نیز برای سرگرمی از آن استفاده می نمایند. به طور کلی اینترنت به یکی از اعضای جدا نشدنی هر خانواده ای تبدیل شده است. معمولاً افراد به دنبال بهترین و در عین حال ارزان ترین اینترنت ها هستند. در بیشتر موارد اینترنت خانگی ترجیح داده می گردد؛ زیرا قیمتی مناسب تر از اینترنت همراه دارد. با پیشرفت های اجرا شده، اینترنت های خانگی در سرعت ها و حجم های متنوعی ارائه می شوند و مشتریان می توانند با توجه به احتیاج خود به خرید سرویس اینترنت اقدام نمایند. قیمت بسته های اینترنتی نیز به سرعت و حجم آن سرویس بستگی دارد. حال این سؤال پیش می آید که بهترین اینترنتی خانگی را کدام شرکت ارائه می نماید و شرکت های برتر در زمینه اینترنت خانگی کدام شرکت ها هستند؟ ارزان ترین سرویس اینترنت توسط کدام شرکت ارائه می گردد؟ پاسخ همه این سؤالات در همین مقاله آمده است و شما می توانید با مطالعه این مقاله به پاسخ سؤالات خود برسید.

معرفی 10 شرکت برتر از نگاه کاربران که بهترین اینترنت خانگی را ارائه می نمایند

آنالیز 10 شرکت برتر از نظر قیمت بسته های اینترنتی

مسلم است که برای بیشتر مردم، اینترنت بسیار مهم است و همه دوست دارند بهترین اینترنت خانگی را داشته باشند. علاقه مردم به اینترنت انکارناپذیر است؛ ولی مسئله قیمت نیز همواره در انتخاب ها تأثیرگذار است. برخی از افراد، با توجه به قیمت بسته های اینترنتی اقدام به انتخاب و خرید می کنند. در حال حاضر با توجه به نظرسنجی های اجرا شده، 10 شرکت برتر از نظر قیمت بسته های اینترنتی تعیین شده اند. این شرکت های برتر عبارت اند از شرکت مخابرات، پیشگامان، عصرتلکام، آسیا تک، رای نت، شاتل، فن آوا، صبا نت، رهام داتک و پارس آنلاین.

  1. رای نت

حتماً نام شرکت رای نت به گوش شما نیز رسیده است. این شرکت یکی از فزونین شرکت ها در عرصه خدمات اینترنت است. شرکت رای نت یا شرکت پردازشگر رای آزما، فعالیت اساسی خود را از سال 1378 ، یعنی زودتر سایر شرکت ها، شروع کرد. در سال 1383 مجوز رسمی این شرکت برای ارائه خدمات اینترنت صادر شد. این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته است دامنه خود را گسترش داده و اینترنت مطلوبی را در اختیار مشترکین خود قرار دهد. اکنون صندلی رای نت پررنگ تر از دیروز است و رای نت بیش از پیش می درخشد. این شرکت به بیش از 3000 شرکت خدمات ارائه می نماید.

کدام شرکت ارزان ترین اینترنت ماهانه را ارائه می نماید؟ و رتبه اول ارزان ترین اینترنت به کدام شرکت تعلق دارد؟

همه افراد دوست دارند تا اینترنت پرسرعتی داشته باشند؛ ولی مبلغ کمی بابت آن پرداخت کنند. به عبارتی مردم به دنبال پرسرعت ترین، باکیفیت ترین، ارزان ترین و بهترین اینترنت خانگی هستند. بیشتر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت خانگی، اینترنت ماهانه ارائه می دهند؛ اما کدام یک ارزان ترین اینترنت را ارائه می دهد؟ قیمت بسته های اینترنت ماهانه با توجه به سرعت و حجم آن ها متفاوت است. به طور میانگین، اینترنت ماهانه شرکت رای نت و شرکت، ارزان ترین اینترنت ماهانه کشور به نظر می رسد. البته اگر معنای مقرون به صرفه و ارزان از یکدیگر تفکیک کنیم، در بیشتر موارد شرکت مخابرات ایران در صدر واقع شده است. در حالت کلی می توان با در نظر دریافت سرعت و حجمی که این شرکت به مشترکین خود ارائه می دهد، شرکت مخابرات ایران را به عنوان شرکتی که رتبه اول ارزان ترین اینترنت ماهانه را دارد معرفی کرد. شرکت های دیگری همچون پیشگامان نیز می توانند در رتبه های بعدی قرار گیرند.

نام شرکتحجم اینترنتقیمت
رای نت400 گیگ65000 تومان
مخابرات90 گیگ50000 تومان
شاتل175 گیگ62500 تومان
صبانت50 گیگ50000 تومان
پارس آنلاین200 گیگ63000 تومان
فن آوا25 گیگ50000 تومان
عصر تلکام40 گیگ49000 تومان
آسیا تک210 گیگ75000 تومان
پیشگامان40 گیگ47000 تومان
رهام داتک300 گیگ130000 تومان

بهترین اینترنت adsl از نظر کیفیت و پشتیبانی متعلق به کدام شرکت است؟

در حال حاضر تمامی شرکت های ارائه دهنده اینترنت، در کوشش هستند تا با ارائه اینترنتی با کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته، مشترکین خود را راضی نگه دارند. البته گاهی در این میان مشکلاتی ایجاد می گردد و گاهی رقبا از یکدیگر پیشی می گیرند. شرکتی در این میدان پیروز است که بهترین اینترنت خانگی را با کیفیت و پشتیانی ارائه دهد. بر اساس نظرسنجی های اجرا شده، از نظر کاربران، بهترین اینترنت adsl از نظر کیفیت و پشتیبانی متعلق به شرکت رای نت است. شرکت های آسیا تک و شاتل نیز رتبه هایی پایین تر از شاتل کسب نموده و در صندلی های بعدی قرار دارند.

فزونین شرکت اینترنت مناسب برای گیمرها کدام است؟

گیمرها همواره به دنبال بهترین اینترنت خانگی هستند. اینترنت گیمر ها باید پرسرعت باشد و دچار قطعی نگردد. کیفیت اینترنت برای گیمرها بسیار اهمیت دارند و به همین دلیل آن ها از هر سرویس اینترنتی استفاده نمی کنند. بر اساس آمارهای به دست آمده و نظرسنجی هایی که از گیمر های کشور گرفته شده است، شرکت اینترنت رای نت فزونین شرکت اینترنت مناسب برای گیمرها است. یک سری معیارهای اساسی باعث می گردد تا گیمر ها یک اینترنت را به عنوان فزونی اینترنت انتخاب کنند. این معیارها عبارت اند از:

سرعت متقارن

سرعت متقارن به برابری سرعت دانلود و آپلود گفته می گردد. در بازی آنلاین سرعت متقارن برای گیمر ها بسیار اهمیت دارد؛ زیرا داده ها به صورت هم زمان باید دانلود و آپلود شوند. ایجاد هرگونه تأخیر در این عملیات، گیمر را با مشکل روبرو می نماید.

تأخیر و پینگ کم

تأخیر به زمانی گفته می گردد که داده ها از سرورهای بازی، به دستگاه می رسند. پینگ نیز به مدت زمانی گفته می گردد که برحسب میلی ثانیه زمان می برد تا داده خارج شده و به سرور بازی ارسال گردد و مجدد جهت بازگشت را طی کند. تأخیر و پینگ کمتر تجربه ایده عالی برای گیمر ایجاد می نماید.

بستر اتصال

در ایران بیشتراً اینترنت در بستر کابل سیمی یا مسی ارائه می گردد که نویز زیادی ایجاد می نماید. در این شرایط بیشتر از 8 مگ بر ثانیه اینترنت ارائه نمی گردد. چنین اینترنتی برای گیمر ها مناسب نیست. در حال حاضر تعدادی از اینترنت های موجود در کشور توانسته اند چنین مسئله ای را حل کنند.

ضریب اشتراک

ضریب اشتراک تعداد افرادی را که هم زمان روی یکی خط در حال استفاده از اینترنت هستند را نشان می دهند. در این شرایط همگی از یک پهنای باند استفاده می کنند و این مسئله باعث کاهش سرعت و کیفیت اینترنت می گردد. وجود پهنای باند اختصاصی، این مشکل را حل می نماید.

سرعت و حجم نامحدود

در بازی های آنلاین یا همان گیم، باید از یک اینترنت نامحدود استفاده کرد؛ زیرا حجم مصرفی بازی آنلاین بالا است. علاوه بر حجم شما احتیاج به اینترنتی با سرعت بالا دارید. در ساعات اوج مصرف امکان بازی سریع وجود ندارد؛ ولی با سرویس اینترنت اختصاصی می توانید این مشکل را حل کنید و از بازی آنلاین لذت ببرید.

پرحجم ترین اینترنت adsl خانگی را کدام شرکت ارائه می نماید؟

طی نظرسنجی های اجرا شده و تحقیقات اجرا شده، شرکت رای نت، بیشترین میزان حجم اینترنت را عرضه می نماید. گفتنی است که این شرکت یکی از مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنتی را دارد. برخی از افراد در ثبت نام adsl، پرحجم بودن اینترنت آن شرکت را در نظر می گیرند.

با توجه به این جدول، شرکت هایی ارائه دهنده پرحجم ترین اینترنت در بخش اینترنت 8 مگابایت در ثانیه، تعیین است.

نام شرکتحجم در سرعت 8 مگابایت در ثانیه
رای نت400 گیگ
پیشگامان80 گیگ
پارس آنلاین200 گیگ
مخابرات90 گیگ
رهام داتک210 گیگ
صبانت50 گیگ
فن آوا25 گیگ
عصرتلکام40 گیگ
شاتل175 گیگ
آسیاتک210 گیگ

با توجه به جدول زیر، نتایج نشان دهنده این است که رای نت در سرعت 16 مگ بر ثانیه، بیشترین اینترنت حجمی را ارائه می دهد.

نام شرکتحجم در سرعت 16 مگابایت در ثانیه
رای نت800 گیگ
پیشگامان80 گیگ
پارس آنلاین400 گیگ
مخابرات175 گیگ
آسیا تک420 گیگ
صبانت80 گیگ
فن آوا60 گیگ
عصر تلکام62 گیگ
شاتل350 گیگ
رهام داتک300گیگ

کاربران خرید اینترنت adsl کدام شرکت را توصیه می کنند؟

گاهی در هنگام خرید هر چیزی حتی خرید اینترنت adsl دوست داریم از پیشنهاد دیگران استفاده کنیم. توصیه های کاربران هر شهری متفاوت با یکدیگر است. این تفاوت به این علت است که در برخی از شهرها برخی از شرکت های اینترنت خوب عمل نمی کنند و برخی دیگر با کیفیت هستند. همچنین این مسئله مهم است که از اینترنت خود چه استفاده ای خواهید کرد. به عنوان مثال عده ای از اینترنت برای وب گردی، عده ای برای بازی آنلاین و عده ای برای کارهای اداری استفاده می کنند؛ بنابراین هدف شما از استفاده از اینترنت و محل زندگی شما در انتخابتان می توان تأثیر بسزایی داشته باشد.

اگر برای وب گردی قصد خری اینترنت را دارید، طبق نظر کاربران اینترنت مخابرات ایران و رای نت به شما پیشنهاد می گردد. اگر برای دانلود حجم به اینترنت احتیاج دارید، می توانید از بسته های اینترنتی رای نت خریداری کنید. همچنین خرید اینترنت رای نت برای تماس های اینترنتی، کاربران تجاری و بازی آنلاین نیز توصیه می گردد.

علاوه بر این اگر علاقه مند هستید بدانید که چه اینترنتی برای شهر شما مناسب است، می توانید به وسیله اپلیکیشن هایی مثل نت سنج اقدام کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 693

به "معرفی 10 شرکت برتر از نگاه کاربران که بهترین اینترنت خانگی را ارائه می نمایند" امتیاز دهید

141 کاربر به "معرفی 10 شرکت برتر از نگاه کاربران که بهترین اینترنت خانگی را ارائه می نمایند" امتیاز داده اند | 2.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 شرکت برتر از نگاه کاربران که بهترین اینترنت خانگی را ارائه می نمایند"

12 دیدگاه

الهه قاسمی 16 خرداد 1402

راینت اوایل عالی بود باقیمت کم وحجم زیاد که همه جاپیشنهادش میکردم ولی الان چندروزه داره برعکس عمل میکنه ومالیات های عجیب غریب برای هربسته و دنبال جای دیگه میگردم.

پاسخ به الهه قاسمی

ابو عثمان 1 آبان 1401

جان هر کسی رو دوست دارید
از فن آوا اینترنت نخرید
فوق‌العاده چرت و بدرد نخور
پشتیبانی صفر
خدمات صفر
سرعت صفر

پاسخ به ابو عثمان

مهیار 6 شهریور 1401

من 3 ساله رای نت دارم، نمی گم اصلا مشکلی نداشته اما به نسبت قیمت از خیلی شرکتهای معروف سرویس بهتری داشته، پینگ و حجم دانلود بالاست ، قیمتش خوبه قطعی کم داره، پشتیبانی ساعت 2 به بعد شب ندراه،. در مجموع راضایت دارم و تمدید می کنم

پاسخ به مهیار

محمد 19 مرداد 1401

اشغالترین اینترنتو های وب داره من اشتباه کردم 6ماهه خریدم الان بالای 1000بار با پشتیبانیشون تماس گرفتم هر دفعه ی بهونه ایی میارند.... های وب نخرییییییییییییید پشیمون میشید

پاسخ به محمد

محسن 1 تیر 1401

من 2 ساله اینترنت رای نت دارم قبلا مخابرات و چند تا شرکت دیگه هم داشتم ، راضی هستم سرعتش خوبه قیمت و حجمش از همه شرکتها بهتره ، گاهی اوقات قطعی داره که همه شرکتها دارند

پاسخ به محسن

حسن 27 اردیبهشت 1401

مجبور شدم پیام بزارم.خییییییلی تابلو تبلیغ میکنید.رای نت چیه دیگه!!! رای نت اینجا رای نت همه جا

پاسخ به حسن

علی 7 اردیبهشت 1401

چقدر از رای نت پول گرقتید ؟؟؟

پاسخ به علی

حسین 8 فروردین 1401

سلام . حدود هفت هشت سال از یک شرکت اینترنت میگرفتم بعلت قطعی مداوم و توجیه غیر منطقی قطع ارتباط کردم .
حالا دنبال یک شرکت خوب میگردم که لااقل سرعت خوبی داشته باشه و دائم القطع هم نباشه حالا چنانچه قیمت هم مناسب باشه فبها

پاسخ به حسین

بهزاد 14 بهمن 1400

رای نت بدترین اینترنت سرعت خیلی پایین و پشتیبانی صفر مطلق اصلا مشکل و بر طرف نمیکنن بزرگترین اشتباهم خرید سرویس یکسال بود

پاسخ به بهزاد

زمانی 3 مهر 1400

رای نت واقعا افتضاحه سرعت در حد لاکپشت بیشتر هم قطعه

پاسخ به زمانی

احمدرضا 15 مرداد 1400

کلا بگید تبلیغ رای نته دیگه

پاسخ به احمدرضا

علیرضا طاهری 12 شهریور 1401

حالا گیریم که تبلیغ برای رای نت هست ؟ چرا تو مثل اسپند رو اتش هستی ؟ مگه تو شرکت های دیگه سهام دار هستی ؟ چرا ما ایرانیها حاضر به قبول واقعیت ها نیستیم ؟ چرا ما رو هر چیزی با تعصب راجعش حرف میزنیم ؟ فرض کن شما تو پارس انلاین یا تو شاتل یا صبا نت یا هر شرکت اینترنتی دیگه ای مشغول کار هستی یا داری از اون شرکت ، خدمات میگیری چرا اینقدر شرکتی که ازش خدمات میگیری یا اونجا کار میکنی برات مهمه که وقتی تو رقابت ، مردم یک شرکت دیگه رو انتخاب میکنن ، تو حس سهامدار شرکتی که ازش خدمات میگیری رو پیدا میکنی ؟مگه اون شرکت غیر از این که بهت خدمات میده چه امتیاز دیگه ای ازش میگیری که اینقدر با تعصب حاضری ازش دفاع کنی و به شرکت رقیب تهمت بزنی ؟ تعصب رو کنار بزار

پاسخ به علیرضا طاهری
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید