مدافع استقلال رکورددار دریافت اخطار در لیگ برتر

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مرادمند مدافع میانی تیم استقلال در دقیقه 32 ملاقات تیمش مقابل مس رفسنجان مرتکب خطای پنالتی شد و بلافاصله با کارت زرد داور جریمه شد. این اولین خطای پنالتی بود که مدافعان استقلال در این فصل انجام دادند و این خطا به وسیله مرادمند انجام شد؛ و کارت زردی که او گرفت، هشتمین اخطاری وی در این فصل بود.

مدافع استقلال رکورددار دریافت اخطار در لیگ برتر

مرادمند با کارت زردی که در هفته چهاردهم مقابل مس رفسنجان گرفت، تعداد اخطارهای این فصل خود را به عدد 8 رساند تا پر کارت ترین بازیکن استقلال و لیگ برتر باشد. این مدافع تا به امروز 2 بار طعم محرومیت را چشیده و در صورت دریافت 2 اخطار دیگر، برای سومین بار در طول این فصل دچار محرومیت خواهد شد.

مرادمند در حالی 8 بار از داوران کارت زرد گرفته که 11 بار برای این تیم به میدان رفته و این تعداد نسبتاً بالای اخطار را در این تعداد بازی دریافت نموده است.

محمد دانشگر دیگر مدافع میانی استقلال که وی نیز در این بازی اخطار گرفت تا به واسطه دریافت چهارمین اخطار خود برای نخستین بار در این فصل طعم محرومیت را بچشد، دومین بازیکن پر کارت آبی پوشان به شمار میرود. دانشگر آخرین ملاقات نیم فصل نخست آبی پوشان در مسجد سلیمان مقابل نفت مسجد سلیمان را به علت محرومیت از دست داد. ملاقاتی که ساعت 15 روز پنجشنبه 23 دی در شهر مسجد سلیمان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1264

به "مدافع استقلال رکورددار دریافت اخطار در لیگ برتر" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدافع استقلال رکورددار دریافت اخطار در لیگ برتر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع استقلال رکورددار دریافت اخطار در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید