مایکروسافت ممکن است نمایش تبلیغات در فایل اکسپلورر ویندوز 11 را شروع کند

به گزارش دوست داشتنی ها، به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده شدن برای نمایش تبلیغات در بخش جدیدی از ویندوز 11 است. طبق آنچه به وسیله بعضی از بتا تسترهای ویندوز گزارش شده، این شرکت میخواهد در فایل اکسپلورر هم تبلیغات بعضی از محصولات خود را نمایش دهد. در همین زمینه تصویری هم منتشر شده که می توانیم تبلیغ مربوط به ابزار Microsoft Editor را مشاهده کنیم. آخرین نسخه بتای ویندوز 11 که هفته گذشته منتشر شده، برای بعضی کاربران چنین تبلیغاتی را نمایش می دهد.

مایکروسافت ممکن است نمایش تبلیغات در فایل اکسپلورر ویندوز 11 را شروع کند

البته خوشبختانه به نظر می رسد مایکروسافت میخواهد تبلیغات مرتبط را برای کاربران نمایش دهد. لازم به ذکر است Microsoft Editor یک ابزار برای تصحیح محتوا و گرامر متن محسوب می گردد و قرار است به عنوان رقیب ابزار محبوب Grammarly عرض اندام کند. با این حال همین که احتمالا بخش فایل اکسپلورر میزبان تبلیغات خواهد بود، با اعتراض کاربران روبرو می گردد. اگرچه نمایش تبلیغات به وسیله مایکروسافت اقدام بی سابقه ای نیست، اما در هر صورت کمتر کاربری دوست دارد در سیستم عامل کامپیوتر خود با تبلیغات روبه رو گردد.

تبلیغات در بخش های مختلف ویندوز پراکنده شده اند و به اشکال مختلفی نشان داده می شوند. به عنوان مثال اگر از برنامه Mail موجود در ویندوز استفاده نموده باشید، احتمالا با تبلیغات مربوط به نسخه موبایل Outlook روبه رو شده اید. زمانی که ویندوز را تازه نصب نموده اید، بسیاری از برنامه های دیگر شرکت ها در منوی استارت پین می شوند. اگرچه این برنامه ها نصب نشده اند، اما مایکروسافت آن ها را طوری تعبیه نموده که فقط با یک کلیک بتوانید آن ها را نصب کنید.

حتی مجموعه برنامه های مایکروسافت آفیس هم که پولی هستند، تبلیغات دیگر برنامه های این شرکت را نمایش می دهند. باید خاطرنشان کنیم خود ویندوز هم سیستم عامل رایگانی نیست ولی هم این سیستم عامل و هم برنامه های آفیس در بعضی شرایط تبلیغات دیگر محصولات مایکروسافت را نمایش می دهند.

در زمینه قرارگیری تبلیغات در فایل اکسپلورر ویندوز 11 فقط چند گزارش محدود منتشر شده و به همین دلیل احتمالا مایکروسافت برای آنالیز این ایده دست به انجام تست محدودی زده است. در هر صورت امیدواریم چنین مشخصه ای راهی نسخه نهایی ویندوز 11 نگردد تا کاربران هنگام استفاده از ویندوز با برترین تجربه ممکن روبرو شوند.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1302

به "مایکروسافت ممکن است نمایش تبلیغات در فایل اکسپلورر ویندوز 11 را شروع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت ممکن است نمایش تبلیغات در فایل اکسپلورر ویندوز 11 را شروع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید