از این پس می توان بازی های اندروید را در ویندوز اجرا کرد

به گزارش دوست داشتنی ها، آی تی ایران: گوگل اخیرا نسخه بتای اپلیکیشن گوگل پلی گیمز (Google Play Games) را عرضه نموده که کاربر با استفاده از آن می تواند بازی های اندروید را روی سیستم های ویندوزی اجرا کند.

از این پس می توان بازی های اندروید را در ویندوز اجرا کرد

در حال حاضر، این اپلیکیشن به صورت آزمایشی یا همان بتا برای کاربران کشور های هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان عرضه شده و دارندگان پی سی های ویندوزی در این کشور ها می توانند بازی های محبوبی همانند Mobile Legensds، Summoners Wars، State of Survival و Three Kingdoms Tactics را روی دستگاه های خود اجرا و بازی نمایند.

گوگل اخیرا این قول را به کاربران خود داد که بتوانند بازی های مختلف را بدون مشکل و با یکپارچگی بالایی در انواع گوشی، تبلت، کروم بوک و پی سی ویندوزی اجرا نمایند. این یعنی کاربران می توانند بازی تعیینی را در یکی از این دستگاه ها شروع نمایند و ادامه آن را در دستگاهی دیگر دنبال نمایند.

آرجون دایال، از مدیران ارشد گوگل در بخش گوگل پلی گیمز می گوید که از این پس، علاقه مندان به بازی می توانند به راحتی بازی های موبایلی خود را در کامپیوتر های خانگی دانلود، اجرا یا مرور نمایند و لذت اجرای بازی در دستگاهی با نمایشگر بزرگ تر و به همراه ماوس و صفحه کلید تجربه نمایند.

به گفته این مدیر گوگل، در صورتی که کاربر بخواهد ادامه بازی خود را در دستگاهی دیگر دنبال کند، در این بین، هیچ خللی در اجرا یا از دست رفتن مراحل و پیشرفت هایی که وی در دستگاه قبلی به دست آورده، مشاهده نخواهد شد. بعلاوه در اپلیکیشن گوگل پلی گیمز، قابلیتی به نام Play Points تعبیه شده که امتیازاتی را به کاربرانی که بازی های اندروید را روی رایانه ها یا همان پی سی ها اجرا می نمایند، اختصاص می دهد.

تقریبا یک ماه پیش بود که شرکت گوگل از تصمیم خود برای ارائه قابلیت اجرای بازی های اندروید در پی سی اطلاع داد، اما هنوز تعیین نیست که این شرکت از چه فناوری برای اجرای بازی های اندروید در پی سی ها استفاده می نماید. اپلیکیشن گوگل پلی گیمز به عنوان یک اپلیکیشن بومی ویندوز وجود خواهد داشت و این شرکت اخیرا با راه اندازی یک وب سایت، اطلاعاتی را برای توسعه دهندگان منتشر نموده است. خبر امروز در حالی اعلام شد که مایکروسافت نیز اخیرا اجرای بازی های اندروید در سیستم های مجهز به ویندوز 11 را به صورت آزمایشی شروع نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1423

به "از این پس می توان بازی های اندروید را در ویندوز اجرا کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "از این پس می توان بازی های اندروید را در ویندوز اجرا کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این پس می توان بازی های اندروید را در ویندوز اجرا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید