فتح الله زاده: نباید بی عرضگی خودمان را گردن وزیر ورزش بیندازیم، طرفداران یاری نمایند، دیگر فکر پس دریافت نیستند

به گزارش دوست داشتنی ها، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تنها امید ما در این شرایط سخت هوادارانمان هستند که از آن ها یاری می خواهیم و آن ها می دهند و دیگر از ما پس نمی گیرند.

فتح الله زاده: نباید بی عرضگی خودمان را گردن وزیر ورزش بیندازیم، طرفداران یاری نمایند، دیگر فکر پس دریافت نیستند

به گزارش ، علی فتح الله زاده سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره منابع اقتصادی که از سوی حامی اقتصادی به این باشگاه تزریق می گردد گفت: درآمد باشگاه از حامیان اقتصادی، در دوره قبلی هیئت مدیره پیش خور شده و استقلال تا 1402 از حامی اقتصادی کنونی درآمدی ندارد. باید از بقیه نقاط پیراهن برای جذب حامی اقتصادی استفاده کنیم، زیرا چاره دیگری نداریم. البته تنها امید ما در این شرایط سخت طرفدارانمان هستند که از آن ها یاری می خواهیم و آن ها می دهند و دیگر از ما پس نمی گیرند. در واقع مهم این است که طرفداران بدون قصد پس دریافت یاری می نمایند.

او در ادامه اضافه نمود: مهم نیست در گذشته چه اتفاقی افتاده و نمی خواهم با بازگو کردن آن ها، روحیه طرفداران را تضعیف کنم. منابع اقتصادی قبلی دیگر وجود ندارد و قطعا ما منابع جدیدی ابداع خواهیم کرد. روحیه برد دارم و با مردم صادق هستم. کدام مدیری در این شرایط که تیم 10 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد، می تواند حرف از قهرمانی بزند؟ با این وجود من تا روز آخر تمام تلاشم را می کنم تا اگر لیگ نشد، حداقل در جام حذفی به قهرمانی برسیم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در واکنش به بازپرداخت بدهی های موسوی گفت: این که یک پیدا گردد و به ما پول قرض دهد بد نیست، اما وقتی یک ماه دیگر موعد پرداخت بدهی ها سر می رسد، ما پول از کجا بیاوریم؟ من چنین کاری نکردم و هیچ وقت این اشتباه را نمی کنم که اینگونه پول بگیرم و 3 ماه بعد پس دهم و پس از آن طرف پولش را بگیرد و همه جا بگوید من به باشگاه یاری کردم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا سعادتمند گزینه عضویت در هیئت مدیره استقلال است گفت: چندین نفر از جمله سعادتمند، حدادیان، نظری و چند نفر دیگر گزینه های هیئت مدیره استقلال هستند، اما تا وقتی که وزیر ورزش تصمیم قطعی نگیرد، نمی توان حرفی زد.

او اضافه نمود: 30 سال است که موسوی را می شناسم و او دوست من است. وقتی مدیرعامل استقلال بودم، موسوی به خود من هم یاری می کرد. در چندین نوبت لوگو شرکت موسوی را روی پیراهن تیم زدم و حتی در مقطعی حامی اقتصادی ما شد، اما حرف من این است که آوردن اشخاص به هیئت مدیره و پول قرض دریافت از آن ها، کار غلطی است و باشگاه را به ورشکستگی می کشاند. من می گویم افرادی مانند موسوی اور می خواهند 30 میلیارد به باشگاه بدهند، این کار را ننمایند و 5 میلیارد بدهند، اما نه به عنوان قرض. بلکه به عشق استقلال، یاری بلاعوض نمایند.

فتح الله زاده در مورد صحبت هایش مبنی بر حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس گفت: اگر وزیر ورزش اکنون هم چنین رویکردی داشته باشد، من این را می گویم، زیرا مدیرعامل استقلال هستم. در هر صورت باید این ماجرا را در نظر گرفت روز پنج شنبه که قرار بود حکم سرپرستی من امضا گردد، وزیر آنفولانزا گرفت و مشکوک به کرونا بود و حتی تست داد. با این حال وزیر روز آدینه با تب و حال بد آمد و حکم من را داد، زیرا باید کاری انجام می دادم که نباید عقب می افتاد. من نمی توانم این کار او را نادیده بگیرم.

او در ادامه گفت: هر کسی می تواند علایق و تمایلاتی داشته باشد. در این مدت ندیدم که وزیر میان هیچ کدام از تیم ها فرقی بگذارد. ویزای 6 بازیکن سرباز تیم برای سفر به قطر، احتیاج به طی شدن مراحلی داشت، اما با یاری شخص وزیر صادر شد. بالاخره وزیر ورزش این یاری ها را نموده است. سعیدلو هم پرسپولیسی بود، اما من زمان او 2 جام آوردم؛ بنابراین نباید بی عرضگی و کم توانی خودمان را گردن دیگران بیندازیم. همه چیز عادلانه است و اگر غیر از این باشد، اولین نفری خواهم بود که اعتراض می کنم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره شکایتی که از او بابت خرید زمین کیاشهر صورت گرفته گفت: همه ما که در ورزش هستیم، پرونده داریم. شما یک مدیر را نام ببرید که در دیوان محاسبات و سازمان بازرسی پرونده نداشته باشد. شخصا 8 بار دیوان محاسبات رفتم و هر بار هم تبرئه شدم. بدتر از همه این بود که من به دادگاه قضایی معرفی شدم و 3 سال در رفت و آمد بودم و تازه سال گذشته تبرئه شدم. گاهی اوقات شکایت هایی می گردد و باید به دادگاه بروید تا مدارک ارائه دهید و تبرئه شوید.

او اضافه نمود: بعضی ها تا شنیدند که قرار است مدیرعامل شوم، گوش هایشان جنبید و رفتند علیه من مدارک جمع نمایند. سال 80 یک زمین کشاورزی در کیاشهر خریدم تا در آن جا برای تیم کمپ بسازیم. اعضای وقت هیئت مدیره از جمله قریب هم در جریان این موضوع هستند. بعضی ها زورشان نمی رسد در مدیریت کاری نمایند، مجبور می شوند دست به این کار های ناجوانمردانه بزنند.

فتح الله زاده در ادامه گفت: پول را از استقلال جوان گرفتم و زمین را خریدم که اعضای هیئت مدیره گفتند این زمین را نمی خواهیم. بنده هم زمین را فروختم و پولش را به همان استقلال جوان دادم که این مبلغ را به من داده بود. منتها بعد ها آمدند و گفتند که اسناد موجود نیست و بعدا اسناد و مدارک را تحویل دادم. هنوز هم بابت این پرونده احضار نشدم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 60

به "فتح الله زاده: نباید بی عرضگی خودمان را گردن وزیر ورزش بیندازیم، طرفداران یاری نمایند، دیگر فکر پس دریافت نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: نباید بی عرضگی خودمان را گردن وزیر ورزش بیندازیم، طرفداران یاری نمایند، دیگر فکر پس دریافت نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید