عجیب ترین هواپیمای جهان با امکاناتی باورنکردنی برای مسافران

به گزارش دوست داشتنی ها، آقای راس برنز (Ross Burns) طراح صنعتی یک شرکت هوانوردی انگلیسی ایده ساخت هواپیما هایی با قابلیت های شگفت انگیز و تفاوت طراحی درونی با سایر هواپیما ها را مطرح نموده است.

عجیب ترین هواپیمای جهان با امکاناتی باورنکردنی برای مسافران

یکی از مشکل های بیشتر افراد به ویژه آن ها که از لحاظ مالی، با اکونومی هواپیما سفر می نمایند؛ خستگی و بی حوصلگی ناشی از نشستن روی جایگاه برای ساعت های طولانی سفر های هوایی است.

با وجود انواع راه چاره ها برای سرگرم کردن افراد ازجمله امکان تماشای فیلم یا اتصال به اینترنت و استراحت، بیشتر افراد دچار بی حوصلگی در زمان سفر های هوایی می شوند.

این فرآیند Ultraflex نام گذاری شده است و تیم اینشرکت هوانوردی اکنون حدود 10 ماه است که روی طرح و قسمت های ابتکاری برای افزودن در طراحی داخلی هواپیما کار می نمایند.

ایده پیاده سازی فرآیند Ultraflex اولین بار در نمایشگاه بین المللی هواپیما AIX سال 2019 در هامبورگ آلمان معرفی شده است.

در این ایده افراد می توانند آزادانه از جایگاه های خود بلند شوند و به پیاده روی درون هواپیما بپردازند از جمله امکانات در هواپیما های نسل آینده این شرکت وجود سالن های بدن سازی، فروشگاه مواد خوراکی و انواع میوه، سالن های اداری برای دیدار های کاری و مشاوره در کسب و کار و وجود چندین رستوران است.

بعلاوه مسافران می توانند به آسانی با دیگر مسافران هواپیما آشنا شوند و به این ترتیب امکان سرمایه گذاری و افزایش معلومات علمی به وجود می آید.

در این طرح جایگاه های هواپیما قابلیت دگرگون شدن شکل و نحوه قرار گرفتن بر سطح کف هواپیما را دارند و به این ترتیب فضا های نو به طور مثال برای بازی بچه ها به وجود می آید.

به گفته کارشناسان وجود این گونه امکانات در فضای داخلی هواپیما ها سبب افزایش سلامت مسافران، جلوگیری از ترس از پرواز و ایجاد آرامش روانی، شادی، استفاده مفید از وقت مسافران و بهبود گردش خون دربدن و جلوگیری از ایجاد ترومبوز وریدی می گردد.

این شرکت هوانوردی اعلام نموده است در کوشش برای همکاری و بستن قرارداد با شرکت های سازنده هواپیماست تا ایده مطرح شده در پیشرفته ترین هواپیما های جهان مورد استفاده قرارگیرد.

طراحان این شرکت ابراز امیدواری نموده اند با استفاده از این ایده مسافران در آینده پرواز هایی فوق العاده را تجربه نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 990

به "عجیب ترین هواپیمای جهان با امکاناتی باورنکردنی برای مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین هواپیمای جهان با امکاناتی باورنکردنی برای مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید