زیدان: اِزار عالی کار کرد، مارسلو باعث تضعیف ما در فاز دفاعی نمی شود

به گزارش دوست داشتنی ها، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد هافبک بلژیکی اش راضی است و از مدافع برزیلی اش در برابر نقدها هم دفاع کرد.

زیدان: اِزار عالی کار کرد، مارسلو باعث تضعیف ما در فاز دفاعی نمی شود

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست وچهارم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی مقابل سلتاویگو، رجحان 2 بر یک را از دست داد و به تساوی 2-2 بسنده کرد، پس از این بازی گفت: بابت این تساوی ناراحتیم چون در نیمه دوم تلاش زیای کردیم تا اوضاع را تغییر دهیم. همیشه بابت از دست دادن دو امتیاز خانگی ناراحت می شوم، به خصوص وقتی که تلاش زیادی می کنیم. ما تیم برتر میدان در نیمه دوم بودیم و با سرعت بیشتری بازی کردیم اما اوضاع در یک لحظه می تواند تغییر کند. همانطور که پیش از بازی گفتم سلتاویگو شایسته بودن در جایگاه فعلی اش (رده هفدهم جدول) نیست.

سرمربی رئال مادرید که شاگردانش بازی های حساسی مقابل تیم های منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بارسلونا در لالیگا در پیش رو دارند، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: فصل خیلی طولانی است و ما هنوز می توانیم بهتر بشویم. ما می توانیم به لحاظ فیزیکی و البته از حیث دفاعی بهتر شویم. ما بازی هایی در پیش داریم که اوضاع حتی می تواند پیچیده تر هم شود. باید هوشیارتر باشیم. اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که اشتباهات مان را کنار بگذاریم و جای گیری بهتری در زمین داشته باشیم.

وی در مواجهه با این طرح این موضوع از سوی خبرنگاری که در هشت بازی لالیگایی که مارسلو برای رئال مادرید این فصل بازی کرده، تیم در هفت بازی پیروز نشده دروازه اش را بسته نگه دارد، گفت: من اینطور فکر نمی کنم که مارسلو باعث تضعیف ما در فاز دفاعی می شود. او در این دیدار هم در کارهای دفاعی خوب بود. اینهایی که شما خبرنگاران می گویید تنها آمار است اما ما از مارسلو و تمامی بازیکنان مان راضی هستیم.

زیزو همچنین درباره هافبک بلژیکی خود که پس از 81 روز دوری از میادین به ترکیب رئال مادرید بازگشت و 73 دقیقه برای کهکشانی های در این دیدار بازی کرد، گفت: از بازگشت اِزار خوشحالم و عملکردی که او در این بازی داشت، راضی هستم. پس از سه ماه دوری از میادین، انجام چنین بازی ای که ادن از خود به نمایش گذاشت، سخت است. او عالی کار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 50

به "زیدان: اِزار عالی کار کرد، مارسلو باعث تضعیف ما در فاز دفاعی نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: اِزار عالی کار کرد، مارسلو باعث تضعیف ما در فاز دفاعی نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید