امباپه خواستار جدایی از پاری سن ژرمن شد

به گزارش دوست داشتنی ها، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن میخواهد در انتها فصل جاری از جمع پاریسی ها جدا گردد.

امباپه خواستار جدایی از پاری سن ژرمن شد

به گزارش خبرنگاران، نشریه تایمز انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه به مدیران باشگاه پاری سن ژرمن گفته میخواهد تابستان آینده پارک دوپرنس را ترک کند. طبق این گزارش، باشگاه هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، بارسلونا و رئال مادرید از مشتریان اصلی ستاره فرانسوی PSG هستند و لیگ برتر انگلیس یا لالیگای اسپانیا می تواند مقصد بعدی این مهاجم جوان باشد.

امباپه 21 ساله که تنها دو سال دیگر از قرارداد فعلی اش با پاری سن ژرمن باقی مانده، به مدیران باشگاه پاری سن ژرمن گفته تنها یک فصل دیگر فرصت دارند تا از انتقال او سود ببرند، در غیر اینصورت در تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد از PSG جدا خواهد شد. گفته می گردد رئال مادرید که چندین سال است که نسبت به خدمت دریافت کیلیان علاقه مند است، میخواهد تابستان آینده تمام کوشش خود را برای جذب او به کار ببندد.

امباپه اخیراً در گفت و گو با شبکه بی این اسپورتس گفته بود این فصل هم در PSG خواهم بود و هدفش کسب بیشترین تعداد جام ممکن با این تیم است. پیش از این نشریه اسپانیایی آاِس هم مدعی شده بود امباپه به شرطی آماده است قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کند که این باشگاه فرانسوی به او اجازه دهد در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید یا یک باشگاه مطرح اروپایی دیگر، پارک دو پرنس را ترک کند.

این مهاجم فرانسوی که تابستان 2017 از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست، فصل اخیر در 37 بازی برای پاریسی ها به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 30 گل، 19 پاس گل هم برای همی تیمی هایش ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 453

به "امباپه خواستار جدایی از پاری سن ژرمن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه خواستار جدایی از پاری سن ژرمن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید