رویداد شتاب به همت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، مدیر تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری رویداد شتاب در روز های 23، 24، 25 شهریور ماه 1400 اطلاع داد.

رویداد شتاب به همت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سید محمدجواد صدری مهر مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد درصدد است رویدادی را تحت اسم رویداد شتاب در تاریخ 23، 24، 25 شهریور ماه برگزار کند و برای حمایت از برگزیدگان هم مجموعه حمایت هایی به صورت مادی و تهاتر، در نظر گرفته است.

وی با اشاره به بازخورد های فراوان از دانشجویان و فارغ التحصیلانی که ایده ای خام یا رویایی در سر دارند، اما در عملیاتی سازی آن با مشکل روبرو شده اند؛ توضیح داد: برای این رویداد پیش رویداد هایی هم 11 و 18 شهریور برگزار خواهد شد.

صدری مهر مخاطبین اصلی این رویداد را تمام افرادی دانست که در فکر ایجاد کسب و کار هستند، دانشجویی که ایده ای دارد و نمی دانند به چه صورتی باید آن را عملی نمایند، فارغ التحصیلی که هنوز شغل مورد نظر خود را نتواسته خلق کند و تمایل دارد کسب و کار خود را راه اندازی کند.

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در خاتمه توضیح داد: ما با این پیش رویداد ها و رویداد 54 ساعته سعی داریم در کنار مخاطبین فرآیند خلق کسب و کاری را تجربه کنیم.

علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://park.iau.ir/pooyesh در این مجموعه رویداد ها ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1024

به "رویداد شتاب به همت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد شتاب به همت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید