رویداد بلیزکان 2021 برگزار نخواهد شد

به گزارش دوست داشتنی ها، همچون سال گذشته، امسال هم به خاطر تداوم شیوع ویروس کووید-19 رویداد بلیزکان 2021 توسط شرکت بلیزارد برگزار نخواهد شد تا این دومین سال متوالی باشد که طرفداران نمی توانند شاهد برگزاری حضوری این رویداد قدیمی باشند.

رویداد بلیزکان 2021 برگزار نخواهد شد

بلیزارد به تازگی اعلام کرده که به خاطر شرایط کرونا نمی تواند رویداد بلیزکان 2021 را برگزار کند. آن ها اذعان می کنند که اگرچه دوست داشتند این رویداد را برای سال 2021 بازگردانند، اما به خاطر شرایط پیچیده و نامطمئن همه گیری ویروس کرونا ناکام مانده اند.

با این وجود، آن ها قرار نیست کاملا بی کار بمانند. در فوریه سال جاری بلیزارد یک رویداد آنلاین با نام بلیزکان لاین (BlizzConline) برگزار کرد. این کار باعث شد تا بلیزارد بتوانند با فرمتی متفاوت و به صورت آنلاین این مراسم را به شکلی کوچک تر برگزار کند. آن ها اکنون به صورت رسمی اعلام کرده اند که قصد دارند در اوایل سال 2022 رویداد ترکیبی جدیدی به شکل بلیزکان لاین برگزار کنند که در آن اجتماع حضوری کوچک تری هم نقش داشته باشند.

سارالین اسمیت، تهیه کننده ی اجرایی بلیزکان در سخنان خود می گوید: تشکیل رویداد حضوری بلیزکان کاری حماسی و پیچیده است که آماده سازی آن ماه های زیادی به طول می انجامد. این قضیه نه فقط برای ما بلکه برای بسیاری از شرکای تولیدکننده بااستعدادمان، طرفداران بازی های ای اسپورت، مجری ها و میزبانان، هنرمندان و دیگر همکارانی که به صورت محلی و جهانی با آن ها برای تشکیل این رویداد ارتباط داریم، صدق می کند.

او در ادامه سخنان خود می گوید: مسائل مداوم و نداشتن اطمینان از شرایط همه گیری ویروس بر توانایی ما برای حرکت درست به جلو در بسیاری از این جبهه ها تأثیر گذاشته است و اکنون ما از مرحله ای که بتوانیم در ماه نوامبر رویدادی مناسب و درخوری برای شما تدارک دهیم، عبور کرده ایم و دیگر امکان آن وجود نخواهد داشت. با این وجود، نمی خواهیم که این دوری مدت زیادی طول بکشد و به همین خاطر می خواهیم به شکلی دیگر دوباره با شما ارتباط داشته باشیم. بنابراین، در عین حال، ما برنامه داریم که رویداد جهانی دیگری در اوایل سال آینده برای شما تدارک ببینیم. این رویداد قرار است ترکیبی از نمایش آنلاین که در BlizzConlineشاهدش بودید و همچنین اجتماع حضوری کوچک تری باشد که به همراه هم تجربه جالبی را رقم خواهند زد. در آینده و هنگامی که به جمع بندی بهتری از برنامه ها دست یافتیم، جزییات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شرکت بلیزارد در حال حاضر در حال ساخت دنباله هایی برای بعضی از محبوب ترین آثار خود است. اگرچه بازی های دیابلو 4 و اورواچ 2 به صورت رسمی در بلیزکان دو سال پیش معرفی شدند، اما این را می دانیم که همچنان فاصله قابل توجهی تا انتشارشان باقی مانده است. بلیزارد در اوایل سال اعلام کرد که این دو بازی در سال 2021 عرضه نخواهند شد. با این حال، امیدواریم که در آینده و قبل از خاتمه سال جاری یا حداکثر در اوایل 2022 شاهد اطلاعات یا نمایش های بیشتری از آن ها باشیم تا ببینیم که سرنوشت دنباله این دو اثر چگونه خواهد شد. به هر حال، انتشار جزئیات بیشتری از اورواچ 2 و دیابلو می تواند برای بازیکنان زیادی هیجان انگیز باشد.

در این میان، بلیزارد تغییراتی را هم پشت سر گذاشته است. چندی پیش خبری منتشر شد که جف کاپلان (Jeff Kaplan)، نایب رییس بلیزارد و کارگردان بازی اورواچ، از سمت خود استعفا داده است و آرون کلر (Aaron Keller) جایگزین او شده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 903

به "رویداد بلیزکان 2021 برگزار نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد بلیزکان 2021 برگزار نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید