مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی احتیاج دارند

به گزارش دوست داشتنی ها، قدوسیان گفت: پس از دو ماه مرخصی به احترام ایام محرم و صفر بالاخره از آدینه این هفته دوم آبانماه صبح آدینه با شما به روی آنتن رادیو ایران می رود.

مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی احتیاج دارند

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه نماینده برنامه رادیوییصبح آدینه با شما ادامه داد: صبح آدینه با شما از دیرباز پر مخاطب ترین برنامه طنز رادیو بوده و در این روزهای سخت می تواند تا حدی دل مردم را شاد کند که حداقل ساعاتی از فکر و خیال رهایی پیدا نمایند.

کارگردان صبح آدینه با شما درباره چگونگی ضبط برنامه نیز اضافه نمود : البته همچنان به جهت حفظ سلامت مردم و هنرمندان متاسفانه برنامه در حضور تماشاگران ضبط نمی گردد و حتی ضبط برنامه در استودیو نیز با تعداد کمی از هنرمندان و در چند روز و با حفظ کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می گردد. هر چند فراوری اینچنینی برنامه بسیار سخت است ولی تصور میکنم مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی احتیاج دارند.

این سردبیر رادیو اضافه نمود: طبیعی است که بخش عمده ای از نمایشهای برنامه حول و حوش مساله کرونا باشد ولی رسالت برنامه صبح آدینه همچنان پا برجاست و ما به عنوان صدای مردم همیشه مطالبات مخاطبانمان را با زبان طنز و کمدی مطرح میسازیم.

صبح آدینه با شما، هر آدینه ساعت 9 صبح به تهیه نمایندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان از آنتن رادیو ایران پخش می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 522

به "مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی احتیاج دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی احتیاج دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید