راه انداختن دوگانه سلامت مذاکره خیانت است

به گزارش دوست داشتنی ها، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نوشت: وقتی فرمایشات رهبری در مورد واردات واکسن انگلیسی و آمریکایی فصل الخطاب است، راه انداختن بازی احتیاج واردات و دوگانه سلامت مذاکره خیانت است.

راه انداختن دوگانه سلامت مذاکره خیانت است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهرا شیخی درباره واکسن کرونا و کوشش بعضی مسئولان دولتی برای ایجاد دوگانه سلامت مذاکره در صفحه شخصی خود نوشت: وقتی فرمایشات رهبری در مورد واردات واکسن انگلیسی و آمریکایی فصل الخطاب است، راه انداختن بازی احتیاج واردات و دوگانه سلامت مذاکره، خیانت است.

شفاف شدن موضوع بی اعتمادی به غرب و برهم خوردن برنامه هایشان، دلیل حملات بی امان دشمنان قسم خورده مردم ایران و دنباله روهایشان در داخل به رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت واردات واکسن انگلیسی و آمریکایی بود.

کوشش برای ایجاد دوگانه سلامت مذاکره یعنی و کوشش برای نادیده دریافت توانمندی داخلی.

تکلیف مردم و نمایندگانشان در برابر چنین خیانت هایی همواره روشن است. توانمندی های داخلی برای فراوری واکسن و اعتماد مردم به این توانمندی ها دو سرمایه ای است که نمایندگان ملت باید برای حفاظت از آن، قد علم نمایند و قدِ علم شده بعضی افراد سودجو برای خیانت به این سرمایه ها باید کوتاه گردد.

هنوز ماجرای خون های آلوده و ندادن داروی بیماران خاص تمام نشده، حال راه انداختن دوگانه سلامت مذاکره، قرار است کدام پرونده ضد سلامت برای مردم را در آینده باز کند؟ نادیده دریافت دشمنی های غرب در حق مردم، کوشش عده ای در داخل برای بزک کردن غرب نزد مردم به منظور بازی کردن با سلامت روان و جان مردم خیانتی عالمانه است یا اقدامی ست بر اساس جاهلیت؟!

اعلام طرح حمایت از توانمندی داخلی در فراوری واکسن و عدم واردات واکسن غربی در خانه ملت و الزام بی قید و شرط دولت به اجرای آن، ملت را در خانه خود قوی می نماید تا ایران ما، ایرانی قوی باشد؛ آن هم به رغم خیانت های بعضی که خود را در برابر اراده ملت قوی می دانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 681

به "راه انداختن دوگانه سلامت مذاکره خیانت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه انداختن دوگانه سلامت مذاکره خیانت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید