رانش هولناک زمین در هند ، گرمای هوا در ایتالیا رکورد زد

به گزارش دوست داشتنی ها، بخش دیگری از تصاویر مهم خبری و غیرخبری شبانه روز اخیر را اینجا ببینید.

رانش هولناک زمین در هند ، گرمای هوا در ایتالیا رکورد زد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مهم ترین تصاویر 24 ساعت اخیر به انتخاب رویترز:

هلیکوپترهای نجات در حال برداشتن آب از سطح دریا، سواحل روستای پفکی (pefki) برای مهار شعله های دیگری از آتش که بار دیگر در این روستای کشور یونان شعله ور شده است.

لوئیزیانای آمریکا. توان بخشی به بیمار کرونایی که شرایطی بحرانی و خطرناک را پشت سر گذاشت. آمریکا هنوز با بحران عمیق کرونا روبرو است.

آتش سوزی در تیزی اوزو، شرق کشور الجزایر. ساکنان محلی در حال کوشش برای مهار بخشی از آتش سوزی گسترده ای که به علت گرمای هوا اتفاق افتاده است.

تست کرونا در دیلی، کشور تیمور شرقی.این کشور هم با موج جدیدی از بیماری کرونا روبرو شده است.

یک بالگرد نظامی در جریان رزمایش های مشترک نظامی روسیه ، ازبکستان و تاجیکستان در محل تمرین هارب میدون ، واقع در نزدیکی مرز تاجیکستان و افغانستان در منطقه ختلون تاجیکستان پرواز می نماید.

گرمای شدید هوا در بانکوک مرکز تایلند. یکی از معترضانی که در کنار صدها نفر دیگر در تظاهرات ضددولتی شرکت نموده روی سر خود آب می ریزد.

تصویر ماهواره ای گرین ویل را در حین آتش سوزی دیکسی در کالیفرنیای آمریکا نشان می دهد.

یک سرباز در پی آتش سوزی در حومه واریمپومپی واقع در آتن مرکز یونان به آثار به جای مانده از این آتش سوزی گسترده نگاه می نماید.

این روزها خیابان های کابل مرکز افغانستان پر است از آوارگانی که از ترس طالبان و درگیری آنها با نیروهای نظامیان افغانی راهی آنجا شده اند تا جان خود و فرزندانشان را حفظ نمایند.

مسینای ایتالیا. این کشور روز گذشته در میان کشورهای اروپایی از لحاظ گرمای هوا رکورد زد. دمای هوا در بعضی نقاط این کشور به 48.8 درجه رسید.

رانش عظیم زمین در استان هیماچال پرادش در شامل هند باعث کشته شدن حداقل 10 نفر و مجروح شدن 14 نفر دیگر و بعلاوه گرفتار شدن ده ها نفر زیر آوار شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 997

به "رانش هولناک زمین در هند ، گرمای هوا در ایتالیا رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانش هولناک زمین در هند ، گرمای هوا در ایتالیا رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید