دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع دستی استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع دستی این استان اطلاع داد.

دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع دستی استان مرکزی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، قاسم کاظمی امروز 26 خردادماه 99 در نشست هنرمندان صنایع دستی استان اظهار کرد: سلسله کارگاه های آموزشی و معرفی صنایع دستی استان به صورت مجازی هرماه یک آموزش به وسیله این معاونت برگزار می گردد که دوره آموزش مجازی بازاریابی و فروش مجازی نیز در این ماه در دستور کار گرفته است.

او اضافه کرد: این کارگاه آموزشی در راستای ارتقای مهارتی و علمی صنعتگران، هنرمندان و علاقه مندان به دستیابی مهارت فروش و صادرات صنایع دستی و هدفمند کردن فراوریات استان درزمینهٔ صنایع دستی برگزار می گردد.

او برندسازی و تجاری سازی هم زمان با تقویت آموزش ها را از مهم ترین دغدغه ها در بخش صنایع دستی برشمرد و مطرح نمود: مقدمات فرآیند فراوری، برندسازی، بسته بندی و بازاریابی و فروش ازجمله موضوعاتی است که در این دوره آموزشی به علاقه مندان ارائه می گردد.

قاسم کاظمی گفت: امروزه نقش فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب وکار انکارناپذیر است و هنرمندان نیز باید برای بازاریابی و فروش فراوریات خود، از این ظرفیت بهره ببرند.

معاون صنایع دستی استان مرکزی اضافه کرد: این نشست به صورت ماهیانه با حضور هنرمندان صنایع دستی استان تشکیل و در این جلسات به آنالیز مسائل و مسائل و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص پرداخته می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 305

به "دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع دستی استان مرکزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع دستی استان مرکزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید