درخت مصنوعی که جای 750 درخت اکسیژن می دهد ، این درخت در تبریز کاشته می گردد

به گزارش دوست داشتنی ها، شهردار تبریز از افتتاح لندفیل شماره 2 مرکز پسماند در خرداد امسال اطلاع داد و گفت: درخت مصنوعی که به جای 750 درخت اکسیژن خواهد داد، رونمایی می گردد.

درخت مصنوعی که جای 750 درخت اکسیژن می دهد ، این درخت در تبریز کاشته می گردد

به گزارش خبرنگاران، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شیرابه پسماند تبریز به مدت 27 سال به کؤمور چایی سرریز می شد، اظهار کرد: با اقدامات انجام یافته برای اولین بار، در سال 1401 حتی یک قطره شیرابه پسماند به کؤمور چایی سرریز نشده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز اکیپ های محیط زیستی دارد که از شیرابه پسماند نمونه برداری می نماید، گفت: سال گذشته شهرداری تبریز دو مشکل و معضل مهم پسماند را حل نموده و در این راستا دو پیمانکار پسماند خلع ید شده است.

هوشیار از برنامه ریزی برای کاهش 200 تنی روزانه اندازه زباله تبریز اطلاع داد و اضافه کرد: پیش از این روزانه نزدیک به یک هزار تن پسماند بدون تفکیک به دفن می رفت و قبل از مدیریت فعلی، سازمان محیط زیست هر سه ماه یک بار درباره شیرابه ها اخطار داده بود اما در سال 1401 هیچ اخطاری صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز در سال گذشته 50 هزار تن نمک را در جریان بارش های زمستانی حذف کرد، از رونمایی از درخت مصنوعی که به جای 750 درخت اکسیژن خواهد داد، اطلاع داد.

شهردار تبریز حوزه محیط زیست را از جمله دغدغه های مهم مدیریت شهری گفت و گفت: لندفیل شماره 2 پسماند خرداد امسال افتتاح می گردد.

وی با اعلام اینکه شهرداری تبریز در حوزه پسماند برنامه مشخصی دارد، ابراز امیدواری کرد که با حمایت شورای اسلامی شهر، شهرداری بتواند بر قول خود مبنی بر کاهش فراوری 200 تنی زباله در روز عمل کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 1474

به "درخت مصنوعی که جای 750 درخت اکسیژن می دهد ، این درخت در تبریز کاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخت مصنوعی که جای 750 درخت اکسیژن می دهد ، این درخت در تبریز کاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید