خسارت 100 میلیارد تومانی سیلاب ها به جاده ها

به گزارش دوست داشتنی ها، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مهریاری، درباره آخرین شرایط جاده ها پس از سیل روز های اخیر اضافه کرد: بر اثر بارش های رگباری شدید و تگرگ در روز های گذشته در محور های مواصلاتی بعضی استان های کشور از جمله تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی شاهد جاری شدن سیلاب و ایجاد انسداد های موقت بودیم.

خسارت 100 میلیارد تومانی سیلاب ها به جاده ها

وی افزود: با توجه به شدت و حجم بارش ها در زمان کوتاه و جاری شدن سیلاب همراه سنگ و تنه درختان، بعضی راه ها مسدود شد و امکان حرکت وسایل نقلیه در این جهت ها میسر نبود.

مهریاری شرح داد: در حال حاضر هیچ یک از جهت ها در شهر هایی که دچار سیل شده اند مسدود نیست و با یاری نیرو های راهداری جهت ها بازگشایی شده اند.

این مقام مسئول توضیح داد: در دیگر استان های کشور مانند سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان و کرمان، بروز سیلاب و انسداد های مقطعی باعث آسیب به جاده ها و ابنیه فنی شد که برآورد اولیه، خسارت بیش از 100 میلیارد تومانی را نشان می دهد.

وی تاکید نمود: پس از انجام عملیات پاکسازی و اقدامات لازم توسط اکیپ های راهداری به همراه ماشین آلات سنگین، نسبت به بازگشایی جهت های اعلام شده در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای افزود: در جریان سیل اخیر متاسفانه یکی از راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در حین یاری رسانی به هموطنان دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: bestlike.ir شناسه مطلب: 917

به "خسارت 100 میلیارد تومانی سیلاب ها به جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 100 میلیارد تومانی سیلاب ها به جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید